کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

انتظار تموم شدددددددددددددددددددددددددد

1390/10/4 16:51
نویسنده : مامانی
525 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نور چشم مامان

خوبی؟

منم بهترم عزیزم. دیروز ( شنبه 3 دی ) من و تو با تاکسی تلفنی رفتیم دکتر, ( منیره پورچواد )

راستش

هدف من فقط چکاپ نهایی بود. ولی دکتر بعد از سونوگرافی در حالی که یه ماشالای گنده می گفت

به من گفت که این آقا پسرتون 3600 گرمه و نشون می ده که 40 هفته از عمرش می گذره و

12   دی برای به دنیا آوردنش دیره ه ه ه ه ه ه !!!!

دکتر گفت که 5 شنبه ( 8 دی ) برم و بستری شم. این یعنی تو در آغوش ماما ن ن ن ن ن ن 

فقط 4 روززززززز دیگه عزیزممممممم. 

خیلی خیلی خوشحالیم هممون

امروز مبلا رو آوردن. من که راضی هستم. قشنگ شدن. عکسشو می ذارم در ادامه ی مطلب

همش فکر می کنم یه عالمه کار دارم و این بهم استرس وارد می کنه. از یه طرف دیگه

انقدر سنگین

شدم که هیچ کاری از دستم بررررررر نمیاد و این برای مامان عجول تو عذاب آوره!

یه چیزه دیگه اینکه میز مبلا چرم سفیده ولی مبلا رو که تعمیر کردیم قرمز مشکی شده و اصلا 

به هم نمیان! فکر اینجاشو نکرده بودیمممممممممم

قرار بود 5 شنبه کارگر بیاد و کارا رو بکنه ولی حالا نمی دونم چه کار کنم چون اون روز من بیمارستانم.

خانومه هم روز دیگه ای وقت نداره!!!

 

 

 

 

 

اینم میزشه که اصلا به اینا نمیاد. باید بفروشیمش و به جاش سه تا میز عسلی بخریم. حالا کی می 

خره؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره
4 دی 90 17:09
سلام. منم زهره ام و 24 سالمه ( چه تفاهم قشنگی) منتظرم خیلی زود عکس نینی تون و بذارید و بیام بینمش. راستی اول به من خبر بدید ها من خیلی منتظرشم. دوست داشتید به نینی ماهم سربزنید.
مامان کوروش
5 دی 90 10:38
خیلی خوشحالم که نی نی ات 4 روز دیگه میاد پیشت البته خوشحالترم که اونم مثل کوروش من دی ماهیه از همین الان قدمش مبارک باشه زود زود عکسهاشو بذار پسمل نازی رو ببینیم
Your nice and pretty sisy
5 دی 90 20:12
!What a nice set of furnitureI think my darling nephew is such a luk bringing boy. That no one has till now. Laugh at my english.It doesnt matter
رادین کوچولو
6 دی 90 12:12
وااااااااااای خدا جون چقدر خوشحال شدم