کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

من شرمنده ام

1392/4/19 19:03
نویسنده : مامانی
490 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها سلام. امروز روز اول ماه رمضانه! منم روزه گرفتم. اینقدر ضعف کردم که نمی تونم زیاد بنویسم. از روزی که پست آخری رو گذاشتم نت قطع شد تا همین الان که وصل شد بالاخره. ببخشید نتونستم کامنتای پر محبتتونُ جواب بدم قول قول قول که زود زود مثل سابق شم. نمی دونم چرا این روزا اینقدر کار دارم. همش کار خونه و رسیدگی به کوروش! تمومی نداره ولی بازم راضیم به این مشغولیت های شیرین با کوروش. امروز افطار مهمونی عمه منیرمه. کوروش الان خوابه و من بعد از تمیز کردن و شستن 6 کیلو آلبالو و جوشوندنشون با شکر شربت آلبالو درست کردم و آلبالوهای باقیمونده رو گذاشتم تو آفتاب خشک شه! دیشب برای آلاسکا چند تا لیوان کوچولو خریدیم. امروز برای کوروش با شیر و شربت آلبالو آلاسکا درست کردم. چقدرم دوست داشت. دیگه اینکه کوروش عاشق خربزه شده در حد خیلی خفنـــــــــــــــــــ.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شهرزاد
20 تیر 92 10:58
سلام عزیزم نماز روزه هات قبول ماشالله چقد لاغر شدی بزنم ب تخته ای ول بسی خرسند شدیم دیگه زود زود بیاها دلم برات تنگ میشه


روزه های شمام قبول درگاه حق! واقعا لاغر شدم به نظرت؟
مرجان مامان اران
20 تیر 92 11:55
اوووو چقدر کار خسته نباشی
عکستون خوشگله عزیزمم
نماز روزتو قبولللل



میبینی جون ما؟ چقدر کار دارم من؟ نماز روزه شما هم مبارک دوست مهربونُ نازم
محمدحسين***قهرمان كوچك***
22 تیر 92 3:10
سلام دوست خوبم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟ دوستتون دارم....منتظر راي تون هستم....لطفا به دوستان و آشنايان هم خبر بديد.....خيلي خيلي متشكرم خاله جون به همه اهل خانواده و فاميل بگيد بهم راي بدن تورو خدا.... من مشهديا رو به شما سپردما....ببينم چكار ميكنيد.....
تکتم مورسی
24 تیر 92 14:31
خیلی چرت نگاه کن چی مینویسی من چند روز مار شدم


جانمممم؟
راشین
25 تیر 92 13:25
به به چه خانم زیبایی




قربونت برم لطف داری تو
♥ فائزه ♥
26 تیر 92 2:53
سلام مامان كوروش جون من فائزه هستم خواهر فاطمه ، ديگه از اين به بعد از هم جدا شديم خوشحال مي شم به منم سر بزنيد منتظرتون هستم. راستي لينكتون كردم با اجازتون لطفا منم با اسم دختر نارنجي لينك كنيد.


باشه عزیزم.ممنون
اتنا مامان نگین
9 مرداد 92 15:05
تو دعا کن برامون تا ایشالله امام رضا بطلبه وبیام کلی باهاش حرف دارم.وای بعد عشقمو ببینم چه شود


ایشالاااااااااااااااااااا من که از خدامه