کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

لبتاپ های نازنینم :)

1392/3/14 3:13
نویسنده : مامانی
485 بازدید
اشتراک گذاری

پست پایین جدیدِ! 

به به سلام! اینجانب زهره بانو با دو عدد لبتاپ ترگل و ورگل در خدمت شمام. بله هم اون نوت بوک

قدیمی درست شد هم این hp جدیده! تازه یه فن خوشگلم خریدیم براش و دیگه نیازی به خلاقیت های بی نظیر من با بسته باقالی فریزری و اینا نیست.خنده وای وای بگم که ذوق مرگم. اون شب رفتیم

راهنمایی من یک مانتوی نخی تابستونی بخرم. بعد دیدم یه مغازه  کفش فروشی غلغلست. رفتم تو ببینم نذری چیزی میدن بگیرم بخوریمنیشخند دیدم نه بابا بنده خدا آتیش زده به مالش کفشاشُ میده جفتی 10

تومنخنثی البته 2 سال پیشم ازش یه جفت خریده بودم همین 10 تومن و تا الان سالم سالمِ!! ولی دیگه

فکر نمیکردم بازم از این کارا بکنه!! خلاصه رفتم سه جفت کفش خریدم 30 تومن! اینقدرم خوشگلِ!

جنساشم عالیه. بعدشم رفتم مغازه

اونطرفیش یه مانتو نخی راحت بلندُ مشکی ( همونی که میخواستم ) خریدم! بگو چند؟ مفتتتتتتتتتت!! 38

تومن! باز دو سه تا مغازه این ور تر یه شال مشکی ساده خریدم اینم مفت 16 تومن! خیلی خداییش

خریدای خوبُ ارزونی کردم.از خود راضی عکساشُ ببینید!!

 

امشب عکس آخرین قرارمون با دوستای دبیرستانم به دستم رسید.  اون روز دوربین نبرده بودم.

بجه ها برای الهه نازم ( مانتو صورتی ) دعا کنید. خدا بهشون یه بچه صالح و سالم به همین زودیا بده!!  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

محسن
14 خرداد 92 10:01
با سلام دوست عزیز وب زیبایی دارید شما می توانید با عضویت در پارس پا از تک تک بازدید کنندگان خود درآمد کسب کنید. هم اکنون با کلیک بر روی آدرس سایت ما عضو شوید.
تینا
14 خرداد 92 12:44
وااااااااای چقدر خوب خریدی همرو
عالین مبارکت باشه عزیییییزم
کاش اینجام از این قیمتا پیدا میشد


فدای تو! بابا این مغازه هم استثناست! اصلا یک پدیده نادر بود!!!
مامان یلدا و سروش
14 خرداد 92 15:29
لب تاب نو مبارک.... لب تاب قدیمی هم که درست شد... بابا مایه دار.... فقط امیدوارم دیگه دست کوروش خان نیافته


مرسی عزیزم. دیگه وقتی کوروش بیداره دست بهشون نمی زنیم
مامان یلدا و سروش
14 خرداد 92 15:30
کفش های نو هم مبارک... انشاالله به شادی بپوشیش خانومی


فدات شم گلم! ناقابله
مریمـ بـآنو
14 خرداد 92 15:33
وااای خیلی نـازن کفشـآت

مبـارک.....خیلی هم قیمتـآش خوبه


مرسی فدات شم! قابل تو رو نداره
مامی کوروش
16 خرداد 92 8:12
عکس شال و مانتو رویت نشد خاهر جان


همین عکس اولیه شال مشکیه سرمه دیگه. چیز خاصی نیست. میخواستم خیلی ساده باشه
اتنا مامان نگین
16 خرداد 92 13:28
سلام گلم خوبی?من اهوازم .اومدم بگم مبارک باشه هم خریدات هم لپ تاب .کوروش جونم چطوره?ببوس.


چقدر تو مهربونی که به فکرمی همیشه
شقایق مامان آرشا
17 خرداد 92 15:46
سلام واقعا مناسب خرید کردی مبارکت باشه عزیزم


آره واقعا عالی بود قیمتاش
مرجان مامان آران
18 خرداد 92 23:36
مباركه هم چييييييييييي
لب تابو لباسووووووو كفشو همه چيييييي
عكساتم خيلي قشنگه خوشگل خانوممممم


فدای شما بشم من عزیزم! :× به پای شما نمی رسیم خانوم خانوما :×
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
19 خرداد 92 18:50
همش مباركه..البته اينجا(كرج)
همه اينا مخصوصا مانتو حراجه خيلي هم ارزون تر مانتو هاي 25 تومني خيلي شيك ما هم دوسه هفته پيش مانتو نخي خريديم بعدا عكساشو ميذارم.


خیلی کیف داره از این حراجیا خرید کردن نه؟ :×