کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

یه بازی وبلاگی! از طرف من همه دعوتن! هر کی این بازی رو انجام داد خبرم کنه, مرسی

1392/3/16 8:49
نویسنده : مامانی
396 بازدید
اشتراک گذاری

1-     بزرگترین ترس زندگی شما؟

ناتوان شدن, پیر شدن و ناامیدی, از دست دادن عزیزانماسترس

2-اگر 24 ساعت نامریی میشدی، چی کار میکردی ؟

خیلی کارا!!شیطان فضولیهای زیادی هست مثلا بری ببینی تو خونه اینُ اون چی خبره!نیشخند
 واقعا زندگی اینجوری چقدر هیجان انگیزه! البته اگه فقط خودت بتونی نامرئی بشی! بقیه نتونن!!خنثی

 3-اگر غول چراغ جادو ،توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی12 حرف

شما را داشته باشد ،‌ آن آرزو چیست ؟

آرزو میکنم بتونم 100000000تا آرزوی دیگه بکنممتفکر

 

4-از میان اسب ، پلنگ ، سگ ، گربه و عقاب کدامیک رو دوست داری ؟

بی شک اسب! آرامش عجیبی بهم میده

5-کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟

همه کارتونارو دوست داشتم مخصوصا تام و جری ولی برای بابالنگ درازُ پرین بال بال میزدم. تازه انسی تعریف میکنه وقتی 2 سالم بوده یه تیراژی بوده برای شروع برنامه کودک بچهه با لاستیکی از بالا میومده پایین میگفته میگ میگ میگ میگ میگ بعد منم نیشم تا بنا گوشم باز میشده.خنثی

6-در پختن چه غذایی تبحر ندارید ؟

اکثر غذاها! ولی فسنجون اصلا بلد نیستم!! یعنی یه ویژه گی بدی که دارم اینقدر که شکموام دوست دارم یه غذایی درست کنم سریع بخورم برای همین زیاد اصولی و وقت گیر غذا درست نمی کنم.خوشمزه
 


 

7-اولین واکنش شما موقع عصبانیت ؟

نعره زدننیشخند

8-با مرغ - دریا - اورانیوم و خسته یک جمله بسازید ؟ 

یک عدد مرغ را در 2 کاسه آب دریا جوشانده با مقداری اورانیوم میل کنید. خسته نشدین اینقدر چرتُ پرتایِ منُ خوندین؟ابله

9-دو بیت شعر که خیلی دوستش دارید ؟

دو بیت نیست خیلی بیشترِخیال باطل
 
تقصیر تو شد شعرم اگر مساله­ساز است

زیبایی تو بیش­تر از حدّ مجاز است

هرچند که پوشیده غزل گفته­ام از تو

گفتند به اصلاحیۀ تازه نیاز است

گفتند و ندیدند که آتش نفسم من

حتّی هوس بوسۀ تو روح­گداز است

تو آمدی و پلک کسی بسته نمی شد

آن دکمۀ لامذهب تو باز که باز است

مغرورتر از قویی در حوضچۀ پارک

که دور و برش همهمۀ یک گله غاز است

گیسوت بلند است و گره دارد بسیار

جذابیت قصه­ات از چند لحاظ است

از زلف تو یک تار به رقص آمده در باد

چابک­تر از انگشت زنی چنگ نواز است

عشق تو تصاویر بهارانۀ چالوس

پردلهره مانند زمستان هراز است

چون سمفونی نابغه­ای یک­سره در اوج

وقتی که نشیب است؛ زمانی که فراز است

ای کاش که هر روز بیایی و بگویم:

می خواهم عاشق بشوم باز؛ اجازه است؟!


 

10-اگر بخواهید با تونل زمان فقط به یک روز از زندگی تون در حال ،

گذشته و آینده سفر کنید ، آن روز کدام است ؟

دوست دارم به روزی در آینده سفر کنم که کوروشُ خوشبخترین ببینم.

11-شما چه رنگی هستید و چرا ؟

خاکستری چون گاهی سفید سفید فکر میکنم و گاهی سیاه سیاهخنثی

 

12-اگه قرار باشه از ایران بروید ، کدوم کشور را برای زندگی انتخاب

می کنید ؟

خوب معلومه به قول مامی کوروش یونایتد استیت آو... حالا اگه استرالیام شد بد نیست.عینک


 

13-بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشی تون ؟

 

گوشیم یه هفتست خونه انسی اینا مونده! زیاد اهل اس ام اس بازی نیستم.

 

14-اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به میهمانی

 

     دعوت کنی ، اون سه نفر چه کسانی هستند؟

انسی, آقا یاسر و یگانه و حمیدرضابغل

15-اگه قراربود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنین ,اون کلمه چی بود؟

حسرتافسوس

 

16-کسی که بخواهید ملاقات کنید؟

 

دبیرهای دبیرستانم مخصوصا دبیر عربی پیش دانشگاهی ( یعنی اینقدر عاشق این خانوم بودم. منی که عربی رو تا سوم دبیرستان بیشتر از 10 11 نمیگرفتم با عشق و آموزش این خانوم 100 درصد زدم. )

17-اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید ؟

چشمهای تو تمام زندگیست...

 

18-خودتون رو شبیه چه میوه ای میدونید ؟

 

هلومژهنیشخند گاهی هم کدو تنبلخنثی

 

19-سه خصوصیت اخلاقی بد شما ؟

 

حساس و زودرنج, زود باور, و بیش از حد بی شیله پیلهآخ

 

20-کاشکی....

 

کاشکی دنیا واسه یک شب واسه یک شب مال من, کاش نگات به هر کی چز من واسه یک
 
شب قدغنابله


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یلدا و سروش
14 خرداد 92 15:30
بابا هلو ...

بابا کدو تنبل


ایول مامان زهره گل


مریمـ بـآنو
14 خرداد 92 15:37
خـآنوم شعر ِ آخر ُ اشتب نوشتی )

کاشکی حرفــِ هر که جز من واسه یک شب قدغن


وا!! من که آهنگ رو گوش کردم همینُ میگه!!
مامی کوروش
16 خرداد 92 8:13
ممنون ابجی کوچیکه که نوشتی


بیا بغلم
شقایق مامان آرشا
17 خرداد 92 15:50



اتنا مامان نگین
24 خرداد 92 15:34
زهره جون ما هم با بازی وبلاگی اپیم

دیدم دیدم عزیزم
آرش شفاعی
29 تیر 92 2:05
یاعث افتخاره

ممنونم