کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

یک پیک نیک سرد :S

1392/2/9 17:46
نویسنده : مامانی
421 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر به خواهری اس ام اس دادم ( موبایلمُ درست کردم )  بیا بریم پارک بچه ها بازی کنن! بعدش

که اوکی داد سریع مرغُ گذاشتم پخته شه بعدشم رفتم نون باگت و خیار شور و کاهو و شیرینی و

شکلات و پفک و... خریدم و مشغول درست کردن ساندویچای خوشمزه شدم. یک کاهو بالاش خیار شور

و گوجه بعدشم مرغ ریش شده. بعدشم آب جوشُ ریختم توی فلاکس و رفتیم پارک. انسی و یگانه و

حمیدرضا و حسین ( برادر شوهر 15 ساله انسی ) منتظر ما بودن. رفتیم قسمت بازی بچه ها و دایی

رئوفم اومد و چایی خوردیمُ بچه ها تاب بازی کردن و خوب بود. فقط خیلی سرد بود. کم کم وسایلُ جمع

کردیمُ اومدیم خونه ما و شامُ خونه خوردیم و یه قسمت کلاه قرمزی رو دیدیمُ بعدشم چای خوردیمُ انسی

اینا برکشتن خونشون. 

راستی: کوروشکم دو تا دندون کُرسیت کاملا درومده! اشتهاتم خیلی بهتر شده. خوشحالم مامانی

خوشحاااااااالم.

اینم چند تا عکس:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نانا و نینی جون
9 اردیبهشت 92 18:25
سلام
من اون داروی لاغری ر میخواممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


سلام
کدوک داروووووووووووو؟؟ کدوم لاغری
شهرزاد
9 اردیبهشت 92 21:34
salam zohre joni khobi khhhhhh axo nega pakhsh shode ro sorsore


فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
10 اردیبهشت 92 4:34
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد
لبخند زیباى خداوند
روزت مبارک!
(براي مامان نيني)


مامی کوروش
10 اردیبهشت 92 7:55
عزیزممممم چقد بچه رو پوشوندی اخه ؟ یعنی من عاشق اون خنده اشم که ته سرسره تحویلت داده


خیلی سرد بوددددددددددددد منممممممممم
سمانه(مامان مائده)
10 اردیبهشت 92 12:27
سلام زهره جونی خوبی؟
عاشق شعر وبلاگت شدم!
خیلی کار خوبی کردی حسین جانمم باخودتون شریک کردین اخه خیلی تنهاست !دلم براش میسوزه!داداشککککم!
خوشحالم که خوشحالی عزیزم


سلام سمانه خانوم گل
خواهش میکنم ما هم حسین جونُ دوست داریم
اتنا مامان نگین
10 اردیبهشت 92 12:58
ایشالله همیشه شاد وسلامت دور هم جمع بشید خدا رو شکر که کوروش گلی اشتهاش خوب شده .خوشحال شدیم زیاااد.روز مامانا هم مبارک.


ممنونم مهربون
مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 22:18
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك


چقدر تو مهربونی مرجان جون روز تو مخلوق خوب خدا هم مبارک
مامی کوروش
11 اردیبهشت 92 9:01
♥خدایا بالاتر از بهشت هم داری ؟ برای زیر پای مادر می خواهم . روزت مبارک ♥


خدایا ممنونم ازت که منُ لایق مادر بودن دونستی
گـُ لـ ی
11 اردیبهشت 92 12:09
شب میلاد زهرای بتول است
ز یُمن او دعا امشب قبول است
شب فیض و شب قرآن، شب نور
شب اعطای کوثر بر رسول است





مامان صدرا
11 اردیبهشت 92 13:14
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری!
مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی!
مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری!
مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد!
مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود!
مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن…
مامانی کوروش خان عیدت و روزت مبارک


مرسی عزیزم
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:01
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



ممنونم عزیزم خیلی قشنگ بود
خانوم سیب
12 اردیبهشت 92 0:04
روزت مبارک عزیزم


ممنونم عزیزم
راشین
12 اردیبهشت 92 8:58
عزیز خاله

کی میشه منم هی بیام از نی نیم عکس بذارم


انشالله به زودی! من که میگم همین الان نی نی تو دلتِ خودت خبر نداری
شهرزاد
12 اردیبهشت 92 21:32
سلاااااااااااااااااااااااام پس نظر قبلیم کو؟هان؟هان؟آقا کامپی دار شدم به بهیه به بهیه.فارسی کامنت میذارم.تکنولوژی امکانات رفاهی به به


دارم تایید میکنم بابا پولدارررررررررررر!!! بابااااااا تکنولوژی
یه دوست
12 اردیبهشت 92 22:00
گلها امضای خدا بروی زمین هستند
تبریک به تو که زیباترین امضای خدایی
روزت مبارک زهره جان
کوروش نازنازی ماچطوره؟


ممنونم/ کوروش گلم هم خوبه