کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

عکســـ ( کوروشکم بزرگ شده ( 16 ماهه شدی قلب من )

1392/2/7 18:25
نویسنده : مامانی
437 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مهربونا! خوبین؟ منم خوبم و هنوز نرفتم دندونای عقلمُ بکشم,خجالت البته دیشب یه ماده بی حسی خریدیم که روی لثه میزنم و دردُ آروم میکنه. 

 

محبت های کوروشی به بچه مردم در پارک نیشخندنیشخند

خونه مامان اعظم تولد عمو احمد منُ عشقم

نحوه سرسره بازی قند عسلهیپنوتیزمنیشخند

تولد عمو احمد ما سه نفرلبخند

ی

 ( 5شنبه مامان شیرین پلو درست کردن و ساعت 8 و نیم صبح محمد ما رو گذاشت خونه انسی و طیب خانوم ( مادر شوهرش ) آخه اسباب کشی دارن و نمیدونم چرا تموم نمیشه! آقا یاسر بنده خدا این وسط اینقدر لاغر شدهناراحت خدا خودش کمکشون کنه و همه کارا رو به آسون ترین وجه درست کنه. بعد اون روز دندونم خیلی درد میکرد و کوروشم به شدت برون روی داشتخجالت و هیــــــــــچی ام نمیخورد. اعصاب برام نمونده بود. ممنونم ازت سمانه جون که کوروشُ برام نگه داشتی تا من یکم استراحت کنم. طرفای عصر بود که تاکسی گرفتیم و رفتیم خونه لیلا خانوم. عجب بارونی شدیدی میبارید. بعد از اونجا محمد اومد دنبالمون و برای کوروش یه داداشی خریدیم. اینم عکسشنیشخند

خونه خواهر گلم حاضر شدیم بریم خونه لیلا خانوم دختر داییم

 ایشون هلو خان هستن. خاله قربونت بره قلدر خانــــــــــــــقلب

کوروش منتظر بابا جونش بیاد دنبالش ( جلوی خونه دختر داییم )

این دو تا جقله خونه مردم میخواستن خراب کاری کنن! کوروش که کلا عاشق تی و جارو برقی و این جور چیزاست!! اونجام کلیدش روی دسته بخار شوی گیر کرده بودیول

یگانه خانوم که دیگه واقعا برای خودش خانومی شدهبه من زنگ بزن

کوروش در باغ وحش ( جمعه 7 اردیبهشت )

من دارم به آهو خوشگله تخمه میدمفرشته

عشقولانه های دایی-خواهر زادهخیال باطل

همه وجودم در حال خوردن کورن فلکس کاکائوییبغل

 خ

اولین آب خوردن مستقل جیگر طلاچشمک ( کلا کوروش عاشق استقلالِ ) دوست داره همه کارُ خودش انجام بده.اوه

ل

محمد جان, دایی رئوف و عشقولی مامان ( این همسر ما با داداشمون مثل دو تا رفیق فابریک میمونن! هر جا میخوایم بریم محمد فرتی زنگ میزنه به رئوف میگه بیا با هم بریم)مژه

قربونت برم خوشتیپ خواهررررررررررخیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله سمانه(مامان مائده)
8 اردیبهشت 92 0:10
سلام سلام زهره جون خودم .یه مامان فعال واکتیو که من خیلی ازش خوشم میاد. دلم میخواست بیشتر از این کمکت میکردم ولی حیف که پسر گلت مارو قابل نمی دونه
همیشه برات بهترینها رو ارزو دارم عزیزم


قربونت برم مهربون پسر ما خیلی دوست داره فقط مامانشُ دیوونه کنه ممنونم منم همین آرزو رو برات دارم
شهرزاد
8 اردیبهشت 92 0:20
zohre joni salam baz in lanaty pokid.manam goftam bemiri bemoni man dg ba goshim miam.inja ham k nemishe naiam.motmaeni korosh ab khorde! ab korosho nakhorde? axa besiar ali.1donas dooshvariam nadare♥♥♥♥


ای بترکه این کامپت! / قوربون محبتت خواهر!!! واقعا آب کوروشُ خورده در واقع
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
8 اردیبهشت 92 4:55
هميشه به گردش.....آپـــــــــــــــــــم
خنده حميدرضا تو حلقم


ممنون شما هم!
خنده هاش شیرینه این پسر بلا
مانی محیا
8 اردیبهشت 92 8:34
خدا رابطشونو مستدام کنه الهی. خصوصی


رمزِ کار نکرد مانی جان!!
مرجان مامان آران
9 اردیبهشت 92 1:33
خوش باشيد


`
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
9 اردیبهشت 92 3:55
فكر نميكني دو تا آهنگ داره وبت؟؟


نه فکر نمی کنم
منا مامان الینا
9 اردیبهشت 92 8:57
عزیز دلم خصوصی ات را چک کن