کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

کوروش من چه کار کنم با تو!!! پسرک تقریبا 16 ماهه من :*

1392/1/30 8:39
نویسنده : مامانی
488 بازدید
اشتراک گذاری

اون روز من و محمد دو تاییمون نفری یک آمپول 1 میلیون و دویست زدیمنگران ولی من از دیشب گلوم خیلی

خیلی خیلی بدتره!!ناراحت بعد دقت که کردم دیدم علاوه بر تورم گلو دندون عقل عزیزم داره در میاد و لثه رو

جرونده و ورممممممممممم کرده لثه بد خت! استرسالان دارم فکر میکنم چقدر خوش به حال کساییه که

آب دهنشونُ راحت قورت میدن!!!  منُ بچم با هم داریم دندون درمیاریم!!!هیپنوتیزم چه دردی میکشی

مادرررررررر!! حالا ایشالا فردا برم ببینم میشه دندونمُ بکشم یا نه!!خنثی

از کوروشم که بخوام بگم فقط میتونم بگم یک عدد موجود کنجکااااااااااااااوِ شیطونِ جیغ جیغوِ هیچی ام که

نمی گه قربونش برم!!قهر  همــــــــــه چیزم میفهمه فقط بیانش براش سخته! منُ که میخواد صدا کنه

میگه: اِاِاِاِ!!!متفکر

بی نهایت رمانتیکه! همچنان بـــــــــــــــــد غذا میخوره از بعد از اون بیماریه کصافططططططططططططط!!کلافه

در واقع هیچی نمیخورههههههههه فقط شیر خودم!!  

دیروز صبح گرفتمش محکم تو بغلم و چند قاشق فرنی ریختم تو دهنش! بعدش که ولش کردم دهنشُ تا

سقف باز کرد و به اندازه دو قاشق فرنی ریخت رو لباسش! منم یکم دعواش کردم ( حالمم خوب نبود )

بعدشم مثلا باهاش قهر کردم و بهش نگاه نمی کردم و رفتم تو اتاق خودمُ مشغول کردم. یه دفعه دیدم

دو تا دست کوچولو از پشت گردنم بغلم کرده و صورت مثل ماهش اومده از کنار بهم میگه: اِاِاِاِ؟؟؟ (به حالت کشدار بخونین)قلب دیگه بعدش اینقدر بوسش کردم و تو بغلم فشارش دادم که خودش فرار کردنیشخند

این روزا که مریضم همش دیوونم میکنه کوروش!! واقعا یه مامان حق نداره مریض بشه ها!!!  امروزم همه

خانواده+ عمو هادیم که دیشب اومده بودن خونه بابا علی داریم میریم مایون! خدا کنه گلوم بهتر

بشــــــــه! 

خدا نوشت:  خدایا جون هر کی دوست داری!!! نعمت سلامتی رو از هیچ کس دریغ نکن! قربونت برم

خیلی سخته!! تو که مریض نمیشی ببینی بنده هات چی میکشن!!نیشخند

مخصوصا مامانا و نی نیا خیلی گناه دارن!!!! خدایا می گم گناااااااااااااااه دارن!!!چشم

افسوس

راستی!! از خودم خوشم میاد با این که آبُ با هزار درد و زحمت قورت میدم ولی به هر بدبختی هست

غذاهه رو میخورم!! خدایا چقدر من شکمو ام خوب؟گریه 

افسوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

تینا
30 فروردین 92 11:09
ای جانم عاشق این بچه تم که انقدر مهربون و با احساسه
عشقه منه
ایشالا زودتر خوب شین


تو لطف داری عروس خانوم ناز و مهربون ایشالا
گلناز
30 فروردین 92 21:14
سلام زهره جون خدا بد نده ؛منم چند وقت پیش درگیر این مریضیه لعنتی بودم درکت میکنم ایشاا... زودتر خوب شی .کوروش جونو ببوس راستی نمیدونم تبریک سال نو بهت دادم یا نه به هر حال با تاخیر آرزوی سال خوب و خوشی رو برای خودت و خونوادت دارم.


عزیزم سلام. من نمیدونم این ویروسای عوضی از جون ما چی میخوان؟ فدات بشم. منم آرزوی بهترینها رو برات دارم
مامان یلدا و سروش
30 فروردین 92 23:54
بلا به دور باشه عزیزم. امیدورام زود زود خوب شی.

این گل پسر رو ببوس


ممنونم گلم شمام ببوسین این گلای نازُ
مامی کوروش
31 فروردین 92 11:29
ای وایییی چرا اینقد بدغذا شده اخه ؟ شیطونتر هم شده حتما دیگه وقت خوردن نداره !!!انشا... هر چه زودتر خوب می شی زهره جون


نمیدونم به خدا خیلی هوش به بازیه! خیلی زیاد! خودمم که انگار قرار نیست خوب بشم
لیلا
31 فروردین 92 19:45
سلام آقا کوروش
یا به قول مامان جونت کوروش بزرگ
من دوست مامانتم
(بهت تبریک میگم زهره جان.پسر قشنگی داری)


سلام دوست جون مامانم! خوشحالم که عروس شدی عزیزم ایشالا خوشبخت باشی
عطیه
1 اردیبهشت 92 11:29
خصوصیییییی


راشین
1 اردیبهشت 92 14:07
وای قدر پسرتو بدون من الان فقط دلم بچه میخواد
خدا حفظش کنه


ایشالا توام به زودی میای از دست پسرت غر میزنی
اتنا مامان نگین
1 اردیبهشت 92 16:23
عزیزم الهی میدونم چه حالی داری ایشالله زود زود خوب بشی گلم .ایشالله کوروش جونم هم بهترتر بشه .راستی دندون عقلت هم مبارک .هورااااااااااااااااااا


دندون عقلم هوراااااا داره توامم؟ سرخوشی ها
منا مامان الینا
2 اردیبهشت 92 12:29
سلام زهره جونم
خوب شدی؟ خوبتر تر شدی؟
خدا نوشتت را هزاران لایک کردیم و یه عامین بلند از تح تح حلقمان گفتیم!

دندون عقلت چی شد؟آخه حالا وقتش بود؟


خوبم مرسی عزیزم. واقعا نی نیا خیلی طفلی ان
فعلا که دست از سرم برداشته موقتا تا ببینیم کی بی طاقتم کنه باز
مــــــــــلی
2 اردیبهشت 92 16:24
خخخخخخخخخخخ
خیلی باحالی خدایی
زهره جون همه بچه ها تو یه برهه ایی بدغذا می شن اصلا بش بزور نده اینقدر خودت بهش نده تا خودش بیاد غذا بخواد اگه دلت آروم بگیره من امتحان کردم جواب می ده


باحالی از خودتِ آبجی راست میگی یکی دو بار امتحان کردم خوب بود. فقط مشکل اینجاست که خیلی دیر به دیر گشنش میشه
مامان اراد
2 اردیبهشت 92 21:06
ایشالا زودتر خوبشی چاقالوی من


خوبم قربونت
منا مامان الینا
3 اردیبهشت 92 9:20
خصوصی داری عزیزم


نرگس مامان باران قلنبه
3 اردیبهشت 92 11:50
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه
من یه دخمل کوچولو دارم که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید
خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر



در اولین فرصت حتما