کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

مامان مریض+ عکسای این چند روز

1392/1/27 1:58
نویسنده : مامانی
1,446 بازدید
اشتراک گذاری

نوبت به من رسید که مریض بشم!! گلوم درد میکنه و سرم درد مزمنی داره!!استرس

کوروش هیـــــــــــــچی نمی خوره و من تازه درک میکنم حال اون مامانایی رو که میگفتن بی طاقت میشیم از بی اشتهایی بچه هامون! کوروش خوش غذای من اصلا لب به هیچی نمیزنه !!ناراحت اعصابم داغون میشه میبینم صبح تا شب فقط شیر خودمُ میخوره و به اندازه سه تا آدم بزرگ فعالیت میکنه!!خنثی

 براش فرنی درست

کردم پرِ پسته و بادوم لب نزده! هلیم درست کردم اینقدر خوشمزه بود که دلم میخواست خودم

همشُ بخورم.

لب نزد و با کلی درگیری 3 قاشق ریختم تو حلقش که با دست همشُ دراورده!! الان اومده میبینم

دستش پر از خونِ! داشت با کنترل ماشین شارژیش بازی میکرد. آنتنشُ شکسته و با لبه همون دستشُ

بریده! خدایا دلم گریه میخواد!!! بچه داری چقدر سخته!!!آخ

سرش داد میزنم بعدش میبینم خوب این بچه چی حالیش میشه؟ عذاب وجدان میگیرم و حالم بد میشه.

خدایا کمکـــــــ

چند تا عکس از این مدت:

حمیدرضا گردالی بغل خاله زهره در حیاط مامان ملی اینا

داریم میریم تعزیت یه بنده خدایی

کوروشُ نگا تورو خدااااااااقلب

 

 مایون در حال آروم کردن حمیدرضا

سه جینگیلی قلب

من و خواهر جیگر حساس و مهربونم ماچ

پیاده روی های پدر پسری در مایون

کوروش در حیاط باغ بابا علی که برای خودش میگرده!!نیشخند

یگانه داره میره بالای اون کوهه بعدش که یکم بالا رفت قل خورد اومد پاییننیشخند

کف پاهای حمیدرضاچشمزبان

 من و کوروش که رفته بودیم حسینیه خانوم موسوی اینا به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س ) 

خانواده دوست داشتنی قلب

کوروش در حال رفتن به حسینیه 

عاشقتونم خواهر جون و داداشی

اینم یگانه که از کوه قل خورده و داره گریه میکنه!! البته بیشتر گریه میکرد که تو عکس میگیری میذاری تو وبلاگ آبروم میرهمژهنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نرگسی
27 فروردین 92 0:51
عزیز دلمممممممممممم ..
عکسا باحال بود ..


گلوم درد میکنه! تازه فکمم درد میکنه!
saba
27 فروردین 92 2:18
الان بهترِی؟؟؟
همیشه به تفریح و گردش...منم دلم میخواد سرم شلوغ شه و هی از دست یه نی نی حرص بخورم


ایشالا 6 تاش نصیبت بشه! بهتر که نیستم.سرم سنگینه و انگار یه تخم مرغ گنده تو گلوم گیر کرده :s
مریم مامان عسل
27 فروردین 92 4:38
زهره جونم حالت خوبه الان؟؟

کوروش بهتر میشه عسلم تا چند روز بعد ازمریضی با اون ویروس کصافظ لب به هیچچچچچی نمیزد.
بهش میوه بده. ببین میلش به چیه؟

چقدر خوش وخرم دارید میرید تعزیه اون بده خدا!!!
خخخخخخخخخخخخخخخ

مایون چه باحال شدههههههههه
دو سالی میشه که نرفتم.

قربون کوروش فسقلی خودم.
آخه چی میذاره تو اون کوله پشتی ببری با خودش حمل میکنه فداش شم؟؟؟


خوب که نشدم هنوز مریمی!! خیلی بازیگوشِ! دلش میخواد کاسه ماستُ بگیره دستش دور خونه راه بره و بخوره
خاله دو تا پوشک و یک دست لباس میذارم تو کیفم میرم برا خودم گردش
مامی کوروش
27 فروردین 92 9:12
زهره جون الان بهتر شدی ؟ نمی دونم چرا بچه ها هر چی بزرگتر می شن بد غذا تر می شن . منم یه مدتی با کوروش این مشکل رو داشتم ، الانم که کلیییی ادا و اطوار داره !


واقعا چراااااااا؟ واقعا صبر میخواد مادر بودن
shahrzad
27 فروردین 92 21:41
salam zohre.nabinam zohre mariz basheiishalla zode zoode good shiagha in axa chie?aya bazi ba ehsasate iek kodake masom kare dorostist?aya kafe paye bacheie khahar sozheie monasebist?az khobie manam k dar poste ghabl gofti k nago k harchi begi kameasan b man migan shahrzad kind.


in yegane ba in heikalesh kojash kudake masoome? kafe paye hamidreza tooooooo halghammmmmmmmm
asheghetam shahrzad kind
نرگسی
28 فروردین 92 1:08
خوب شدی دوستم ؟


نه هنوز
مــــــــــلی
29 فروردین 92 12:43
زهره منم همیشه از دسته خودم ناراحتم چند شب پیش کلی از دسته خودم گریه کردم باید خیلی بیشتر از این ها صبور باشم
نمی دونم نمی دونم مامان بودن واقعا سخته

آخ الهی خدا به ما یه صبر خیلی خیلی زیادی بده که این حس عذاب وجدانِ خیلی بده خیییییییییییلی بد
مامان یلدا و سروش
29 فروردین 92 18:21
خدا حفظش کنه کوروش جونهمیشه شاد باشید و پایدار


ممنونم گلای شما رو هم!
مرجان مامان آران
1 اردیبهشت 92 2:53
گذاشتم خصوصي عزيزممممم


دیدمت خیلی ناز بود عکسا