کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

فردا با مامان علی کوچولو پروما قرار داریم ( عکس اضافه شد )

1391/12/28 18:50
نویسنده : مامانی
561 بازدید
اشتراک گذاری

الان مامان علی کوچولو که چند روزِ مشهدن تماس گرفت و با هم قرار گذاشتیم فردا ساعت 11 صبح بریم

پروما همدیگه رو ببینیم.آخ جون آخ جونـــــــــــ!اینقد ذوق دارم. یه هدیه خیــــــــلی کوچولو برای علی کوچولو

مامانای مشهدی اگه خواستین فردا ساعت 11 صبح بیاین پروما قسمت سرزمین

بازی بچه ها همدیگه رو ببینیم. مریم جون مامان عسل, فهیمه جون مامان محمد

 

صدرا و مامان ریحان عسلی! اینا رو میدونم مشهدن! بازم هر کی دیگه هم بود بیاد

خوشحال میشیم.

بفرمایید ادامه مطلب

 

 

یه هدیه خیـــــــــــــــــــــلی کوچولو از طرف کوروش به علی توشولوماچ

اولین دیدار 

                 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شهرزاد
28 اسفند 91 0:36
سلام زهره جونی من دارم میرم سفر اومدم خدافظی کنم ساله خوبی داشته باشید اونجاها که میرم نت ندارم خیلی دوستت دارم مواظب کوروشم باش بوس عیدت مبارک


امیدوارم بهت خوش بگذره دماغ فندقی خوشگلم من بیشتر دوست دارم شهرزاد جون توام مواظب شهرزادکم باش
Windysmith
28 اسفند 91 18:44
منم مشهدم


خوب چرا نیومدییییییییییییی؟ من که گفته بودم!! خوشحال میشدم از دیدنت عزیز دلم
nafi3
28 اسفند 91 20:14
احساس میکنم تو اون عکسه که کوروش تو بغلتونه داره له میشه علی چه قد شکل مامیشه


نه بابا یه ترن کوچولو هست اونجا بعد ما سوار شدیم کوروش از ترسش خودشُ چسبونده به من مثلا





Windysmith
30 اسفند 91 18:35
عزيزم پستتو دير ديدم
ايشالا يك روز قرار ميذاريم


انشالله گلم! منم خوشحال میشم