کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

آخرین پست سال 91

1391/12/28 22:07
نویسنده : مامانی
416 بازدید
اشتراک گذاری

امسال با وجود پسرکم بهترین و زیباترین سال عمرم بود. امسال غمها و سختی های کمی داشت! شایدم زیاد بود ولی با وجود کوروش به چشم من نیومد! امسال سالی بود که من به انگیزه و عشق کوروش زندگی کردم و معنی عاشقانه بودن بی توقع رو با تمام وجودم درک کردم.

سالی بود که تونستم با نی نی کوچولوی پارسال که فقط به من نیاز داشت و ارتباط زیادی نمیتونستم

باهاش برقرار کنم, بازی کنم! باهاش حرف بزنم و اون حرفامُ بفهمه و با زبون خودش بهم جواب بده!

سالی بود که کوروش به من گفت مامان!! امسال سعی کردم از سالهای پیش خوش بین تر به زندگی

نگاه کنم. سالی که سعی کردم از همیشه مهربون تر باشم. ( نمیدونم چقدر موفق بودم ولی من دارم

سعی میکنم ) امسال برای من سال خوبی بود. سال 91 رو دوست داشتم. امیدوارم سال 92 بهتر از

امسال باشه.

امسال با خیلی از شما عزیزای دلم صمیمی تر شدم و از این بابت بی نهایت خوشحالم. شماها جای

خالی خیلی چیزا رو تو زندگی من پر کردید. بهتون وابسته ام و خیلی خیلی دوستون دارم.

از خدا میخوام امسال کفه ترازوی خوشی هاتون سنگین تر از ناراحتی ها باشه. 

راستی*  به پست پایین عکسهای امروز "من و مامان علی و کوچولوهامون در پروما" اضافه شد.

 راســــــتی!! اینقدر به اینُ اون گفتم تو حلقت!!  سر خودم اومد! همین الان کوروش خان اومد با یه قلدری

خاصی دهن منُ با انگشتش باز کرد و کنترلُ چپوند تو حلقم! ظهرم ماژیک وایت بردُ!خنثی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

تینا
28 اسفند 91 18:57
آره عزیزم تو واقعا مهربونی.اینو از راه دورم میشه فهمید
امیدوارم امسال سال خییلی خوبی برات باشه
عیدت مبارک


این که لطف توست که منُ مهربون میبینی تینا جون سال خوبی داشته باشی عزیزم همراه عشق مهربونت
nafi3
28 اسفند 91 20:11
خوشحالم که سال خوبی داشتین انشاا... امسال برای شما و همه خییییییییییییییلی بهتر از سال پیش باشه واسه من امسال یه کم زیاد سخت بود
شما همیشه مهربونی

من مطمئنم تو امسال با یه رتبه عالی دانشگاه سراسری دندونپزشکی قبول میشی! حالا ببین کی گفتم!!! اگه قبول نشدی!! من اسممُ به صغری تغییر میدم باور کن!!! به توانایی هات شک نکن نفیسه
یه دوست
28 اسفند 91 21:34
زهره جان خواهرخوبم
خیلی خوشحالم که چنین عاشقانه به زندگی وکوروش نازنازی مینگری
به نوبه خودم سال جدید روخدمت شما ومحمدآقا وکوروش خان تبریک میگم



ممنونم! منم سال جدیدُ خدمت شما و خانواده تبریک میگم و امیدوارم موفقیت ها یکی پس از دیگری در خونتونُ از جا دربیاره!
مامان چشم عسلی
29 اسفند 91 7:46
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز

هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند . . .


ممنونم عزیزم. امیدوارم بهترین لحظات عمرتونُ در این سال تجربه کنید
گلناز
29 اسفند 91 11:22
زهره جون انشاا... سال 92 ،سالی بهتر از قبل توام با سلامتی و شادی در کنار کوروش جون و همسرت و خانوادت باشه دعای قشنگی کردی انشاا... کفه ی خوشی ها برای همه خیلی خیلی سنگین باشه آمین.


امیدوارم امسال برات بهترین اتفاقات رقم بخوره عزیز من!
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 12:00
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز


سال خوبی داشته باشین شقایق جون
قندک بانو
29 اسفند 91 17:26
سااااااااااال نو مبارک خانمی انشالله 120 سال سایت بالای سر گل پسر باشه


ای الهی به قربون تو قندک جونم
عطیه
29 اسفند 91 19:04
برای ما که مهربون بودید


شما مهربون میبینی عطیه گلی
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 اسفند 91 3:32
سال خود را با بهترین ۷ سین آغاز کنید :

سلام قولا من رب الرحیم
سلام علئ موسى و هارون
سلام علئ ابراهیم
سلام علئ نوح فى العالمین
سلام علئ المرسلین
سلام علئ إلیاسین
سلام هی حتى مطلع الفجر



به به! ممنونم
محمدحسين(قهرمان كوچك)
30 اسفند 91 5:12
دنيا رو برات شاد شاد و شادي و برات دنيا دنيا آرزو ميکنم *** عيدت مبارک عزيزم***


عید شما هم مبارک پسر مهربون