کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

پاندا= پاتوق ما :دی ( 26.12.91 )

1391/12/26 19:13
نویسنده : مامانی
507 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب خونه مامان اعظم بودیم و من به شقایق ( دختر عمه کوروش که کلاس پنجمه ) گفتم با ما بیاد خونه ما! هم اون تعطیل شده و تنهاست! هم خودم دوسش دارم و از همه مهمتر کوروش عاشق مهمونِ و با شقایق و یگانه خیلی خوبه! بعد دیگه همون دیشب رفتیم هایپر یه عالمه خوراکی خریدیم. پاستیل و پفک و از این تند تندا که اشک میریزی و میخوری ( اسمش چیه عایا؟ )یول لواشک و مغز تخمه و کیک کاکائویی. دیشبم تا ساعت 2 و نیم با شقایق و کوروش بازی میکردیم.نیشخند امروز صبح ساعت 10 با صدای زنگ در بیدار شدیم  خمیازه دایی رضا اومده بود دیدن کوروش.لبخند زودی هم رفت. براای ناهار  از دیشب خورش کرفس گذاشته بودم توی آرامپز! ساعت 1 ظهر دیگه کرفسِ باهام داشت حــــــــــرف میزد ها!!! جا افتاده بود و یه انگشت روغن روش واستاده بود. خوشمزه ساعت 2 و نیم بود که محمد اومد و ناهار خوردیم و بعد دیگه خواب بر ما مستولی شد عینک خوابیدیم تا نیم ساعت پیش. الان که بیدار شدم میبینم شقایق خوابِ. محمد هم رفته. حالا من سرخوش میخوام شقایق و کوروشُ ببرم پاندا!! 4 روز دیگه عیدِ! بعد من مانتو ندارم. هفت سین ندارم!نیشخند شیشه های اتاقا پر از افاضات کبوتران عزیز میباژد! خیال باطل ولی همه اینا فدای سر یه خنده از ته دل کوروشم که الهی من قربون چشاش شم!

در ادامه مطلب یه عکس خیلی خیلی خیلی خوبِ! روی من این مطلب تاثیر زیادی داشته و دوست دارم بازم داشته باشه. لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

☂ marjan ☂
26 اسفند 91 20:30
سلام زهره جونی!!!!!!!!من یه کوشولو از وب شمارو خوندم!اجازه میدین لینکتون کنم باهم دوست بشیم؟؟؟؟؟
خوشحال میشم بیاین پیشم!


سلام عزیزم. بفرمایید اگه از وبم خوشتون اومده اجازه لازم نیست!
atefeh
27 اسفند 91 1:32
به به چه خونتون پُر خوراکی یوده
کاش منم دعوت بودم
ادامه مطلب عالی بود مرســـــــــــــی


همه خوراکیا مال تو خوشگلم
خیلی خوبه بتونیم بهش عمل کنیم!
مامان کوروش
27 اسفند 91 8:10
عکس باز نمی شه خواهر !


وا چرا؟ با کروم یا اکسپلورر باز کن میبینیش!