کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

تولدت مبارک محمد جون

1391/12/18 4:44
نویسنده : مامانی
708 بازدید
اشتراک گذاری

3 بار نوشتم هر 3 بار پرید! واقعا خورد تو ذوقم!ناراحت

خلاصه میگم:

1)عذر منُ به خاطر این همه تاخیر در نوشتن و جواب ندادن به کامنتا بپذیرید. کنجکاوی های یه کوچولوی

14 ماهه واقعا این امکانُ از من گرفته که هر وقت خواستم بیام اینجالبخند

2) دیروز (5 شنبه ) تولد محمد بود. مامان اعظم اینا رو دعوت کردم و کارامُ صبج انجام دادم و ظهر ناهار

رفتیم خونه مامانم آبگوشت دور همی رو زدیم بر بدن و برگشتیم خونه البته به علت برف بی سابقه ای که رو زمین نشسته بود راه 10 دقیقه ای رو نیم ساعتِ اومدیمتعجب

3) صبح قبل از رفتن خونه مامانم برنجُ صاف کردم ولی دم ندادم گوشتا رو سرخ کردم و با 1 کاسه آب با

شعله کم گذاشتم پخته شه و تو یه ماهیتابه دیگه 2 تا پیاز بزرگُ 1 بوته سیرُ سرخ کردم+ زردچوبه و نمک

و دارچین و فلفل سیاه و هل گردگیری و جارو رو هم دیروز انجام داده بودم. عصر بعد از برگشتن میوه

شستم و کارای دیگه 

4)من به علت کم بودن بودجه یه پیرهن برای محمد گرفتن از اطمینان + یه کارت یادگارینیشخند مامان اعظم

اینا هم 200 تومن پول دادن. دستشون درد نکنهلبخند

5) مهمونی خوبی بود و به کوروش از همه بیشتر خوش گذشت! اینقدر که با شقایق بازی کرد و نای نای

کرد.لبخند

6) موهای پسرمُ با ژل برای اولین بار درست کردمنیشخند

7) یه مسئله ای هست که باعث ناراحتی زیادی شده! نپرسید چیه که معذورم از جواب دادن. فقط

خواهش میکنم از اعماق دلتون دعا کنین خدا خودش هر طور میتونه درستش کنه! خواهش میکنم دعا

کنین بچه هاخنثی

 

بفرمایید ادامه مطلب

 

 

چند تا عکس از قبل مونده میذارم همینجا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان زهرا
18 اسفند 91 5:35
سلام مامانی چقدر پسمر ناناسی داری پیش منم بیا خوشحال میشم اپم


میام پیشت خانوم گل
محمدحسين(قهرمان كوچك)
18 اسفند 91 15:00
***$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j
_____آپم_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r
_______آپم_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________آپم___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________آپم_______$$____$$$$$$$$$$$$$$
________________$$______$$$$$$$$$$$$$$
______________$$________$$$$$$$$$$$$$$
____________$$__________$$$$$$$$$$$$$$
__________$$____________$$____$$$$$$
________$$______________________$$$$
______$$__________________________$$
____$$____________________________$$
__$$______________________________$
____$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$******آپم * **************$
$$$$$$$$$$$*** * *آپم*****$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$***آپم ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$******آپم***$$$$$$$$$$$$
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$$
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$
$$????????????$$$$$$$$$$?????????$$
$$$?????????$$$____$$$$$???????$$$



اومدم اومـــــــــــدم
مامان اتنا
19 اسفند 91 1:48
سلام عزیزم مبارک باشه .ایشالله همیشه کنار هم شاد باشید وسلامت.راجع به اون مشکل هم ایشالله زود زود حل بشه ودوست گلم سرحال تر بشه .مطمئن باش تو نیایشهام اگه قابل باشم دعات میکنم.


لطف داری مهربون. ممنونم که دعا میکنی منُ! بهش نیاز دارم

مریم مامان عسل
19 اسفند 91 2:36
به به!
خانوم با ذوق و سلیقه و همسر دوست!
دستت طلا عزیزم.
زحمت کشیدی واقعا.
تولد محمد آقا رو حتما از طرف من هم تبریک بگو
ان شالله 130 ساله بشن کناز شما
ولی بزنم به تخته اصلا بهشون نمیاد 30 سال ها!
من رو 26 سال فک میکردم.


قربونت عزیزم. بیشین بابا بهش میخوره 30 سال دیگه توام
مریم مامان عسل
19 اسفند 91 2:38
فداش کوروشم با این لباس خوشگلششششش
ماشالله چقدر بزرگ شده


میبینی قربونش بــــــرم!! لباسشُ از تو کمدش پیدا کردم. دیدم اندازش شده ذوق مرگیدم
گلی
19 اسفند 91 10:14
تولد همسرتون مبارک؛ ایشاالله صد سال سایه شون بالای سر شما و کوروش عزیز باشه ..

ایشاالله که اون ناراحتی هم برطرف میشه ..

راستی: منم برف ..


ممنونم عزیز دلم به خاطر این آرزوی خوبت!
ممنونم تو دعاهات فراموش نکن منُ!
آخی ایشالا تو این 10 روز باقیمونده شهر شمام برف بیاد عزیزم
انسی جونی
19 اسفند 91 18:41
مبارک باشه شوهر خواهر عزیز و اسمونی.
کوروش عاشقتم. حیف که نمی فهمی و از اخمای نانازم می ترسی
کوروش وقت کردی تیپ بزن.


شوهر خواهر آسمونی؟ ابراز احساساتت تو حلقم خواهررررررر!! به نظر خودت پشت اون نگاه اخمالو عشقی نهفته دیده میشه عایا؟منم میترسم خوب! خوشتیپیه دیگه چه کنیم؟
مامان اراد
20 اسفند 91 11:00
سلام زهی جون خوبی عزیزم؟کوروش جون چطوره؟
مبارکه گلم ایشالا تولد 101 سالگی اقا محمدو با نوه و نتیجه هاتون جشن بگیرید.دوست دارم هزارتا


وای فک کن! منُ و نوه هام چه باحال!!! کوروشم خوبه! مشغول پیاده روی!
شهرزاد
20 اسفند 91 11:20
سلاااااااااااااااام دیروز اومدم نظر بذارم خونه نبودم گفتم هر وقت رفتم خونه مینویسم اما گفتم الان زهره میگه خری اومدم دوباره بنویسم.تولده آقای همسر مبارک ایشالله 120 ساله بشید سایتون بالا سر قیصره ما باشه


قربون قیصر شما بشم من به تنهایی عزیز دلم. مرسی که منُ یادت نمیره عزیزم