کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

خدایـــــــــــــــــــــــــا!

1391/12/20 3:22
نویسنده : مامانی
353 بازدید
اشتراک گذاری

امشب دو تا وبلاگ خوندم که قلبمُ تکون داد! 

بمیرم برای دلت عزیزم بمیرم گریه ( کلیک ) بچه ها برای سلامتی الینای ناز کوچولو دعا کنین خواهــــــش

میکنمگریه

از خوندن این وبلاگ ( کلیک ) هم خوشحال شدم. خدایا شکرت که دل یه مادرُ بعد از 3 سال شاد کردی!

خدایا مرسی! خیلی دوست دارم. خیـــــــــــلی فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
20 اسفند 91 3:55
با وبلاگ دومي خيلي دلم گرفت...حسابي گريه كردم....من عاشق بچه ام.حتي تصورشم غير ممكنه كه بچه ات رو اونم بعد پنج ماه از آغوشت براي هميشه جدا كنن....
خدا به همه مادرايي كه اين شرايطو دارن صبر بده....


هیــــ! نمیتونم اصلا خودمُ بذارم جای هر کدومشون
مامان محمد صدرا
20 اسفند 91 9:34
سلام زهره جون چند روزیه نتم قطعه...حالم گرفته شد ..حال کوروش گلم چطوره شماره به من بده با هم قرار بذاریم


عزیزم دلم برات تنگ شده بود! من معذورم از شماره دادن! همسرم راضی نیست. بیا از طریق همینجا باهم قرار بذاریم. من و کوروش و مریم و عسل قراره امشب بریم کلوپ پاندا تو صیاد شیرازی! شمام با بچه ها بیا ببینیم همو
گلی
20 اسفند 91 10:47
دلم با خوندن هر دوتاشون گرفت؛ البته وبلاگ حدیث با خوندن پست های قبلیش دلم گرفت و اشک توی چشام جمع شد ..

مامان الینا هم خیلی صبوره؛ ایشاالله که خدا اجرش رو بده؛ آمین ..

خدا سلامتی رو از توی هیچ خونه ای نگیره ..



واقعا سختِ که بخوای جای یکی از این دو مادر باشی!

انسی جونی
21 اسفند 91 1:40
اخ زهره. باز دماغم بادمجون شد


بادمجونشم گشنگه آبجی
شهرزاد
21 اسفند 91 22:34
خوب چرا یا احساساته پاکه من و این دماغه چسب زدم بازی میکنی؟


اتفاقا با احساسات پاک منم بازی شد