کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

مهمون

1391/10/25 10:42
نویسنده : مامانی
413 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خسته ام بچه ها! دیروز مهمون داشتیم. داشتیم صبحانه میخوردیم که داداش رئوفم بعد از امتحانش از دانشگاه اومد خونمون! منم سریع خمیر پیتزا رو درست کردم و موادشُ آماده کردم برای ناهار! 2 ساعت بعد انسی جونم و یگانه و حمیدرضا خوشگلمم اومدن و دوباره خمیر درست کردم و ساعت 3 بود که مردا اومدنُ ناهار خوردیم. چقدر حمیدرضا با مزه شده خـــــــدا! دو تا دندونای نیش بالاش دراومده. یه جور با مزه ای چاردست و پا میره! یه پاشُ جمع میکنه زیرش و با پای دیگش خودشُ میکشه جلو. بعد از ظهر به فکر شام افتادم. ته چین مرغ و بنیه قارچ و پیاز درست کردم. البته قبلشم کیک زبرا درستیدیم با انسی! ولی نمیدونم چرا دیروز تا این حد خسته شدم. یعنی بینهایت! هنوز کمرم درد میکنه! دقیفا 4 ساعت متمادی تو آشپزخونه بودیم من و انسی. اینقد کار داشتم که یادم رفت عکس بگیرم. کوروش که اون وسط با مردا حال میکرد. کلا با مردا رابطش خیلی بهتره. الانم  کنارم خوابیده و من به صورت دراز کش و در حالتی خیلی سخت دارم مینویسم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان اتنا
25 دی 91 12:44
سلام عزیزم خسته نباشی من دومین بار هست میام وبتون خیلی خوب خاطراتتو مینویسی خیلی خوشم اومد .ایشالله همیشه سایه پر مهرت بالا سر پسر گلی باشه . موفق باشی .دیدم بی معرفتیه بیام نظر ننوشته برم . دوست داشتی به ما هم سر بزن.


خوبی از خودتونِ مامان آتنا جونی! لطف کردی نظر گذاشتی عزیزم خوشحالم کردی!
نگین
25 دی 91 15:56
خسته نباشی مامانی. این روزها را همه مامانها تجربه میکنن فقط میشه گفت خسته نباشی


مرسی نگین جون! آره واقعا! مامانا یه پا قهرمانیم
نرگسی
26 دی 91 1:18
خسته نباشی عزیز دلمممممممممممممم ..


مرسی! ولی دیشبم باز مهمون داشتم خسته ام!
ملی
26 دی 91 7:41
پهلوون خسته نباشی


هممون یه جورایی پهلوونیم دیگه! قبول نداری؟ :؟
مامان چشم عسلی
27 دی 91 12:17
کار دیگه ای از دستم برات بر نمیاد ببخشید دیگه


قربونت برم همشهری مهربونم. بیا یه روز با هم و بچه ها بریم پروما یا الماس شرق. ببینیم همو
انسی جونم
27 دی 91 15:17
الهی بمیرم خواهر کوچولوی نازم. که تا دیروز عروسک بازی میکرد و قاچاقی کش بازی تو مدرسه حالا مهمون داری و بچچچچچچچچچه داری و خونه داری .خسته نباشی گوگولی استخونی


هههههه! انسی تو الان با منی؟ چه رمانتیک شدی!
اینترنت خونتون درست شده؟ مبارکــــــــه!! ها خداییش زود بزرگ شدیم خواهـــر