کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

پیامبر مهربانی رحلتت تسلیت!

1391/10/22 19:30
نویسنده : مامانی
407 بازدید
اشتراک گذاری

پیامبری که این روزا خودش و دین زیباش از هر روز دیگه ای تنها تر و غریب ترِ! و ما فقط یاد داریم تولدشونُ

تبریک بگیمُ از دنیا رفتنشونُ تسلیت!

امام رضا جونم دیگه ما که همسایتونیم. داریم میبینیم چه جنایتا تو شهرتون انجام میدن و به اسم دین و

مذهب و هر کوفت دیگه ای به خورد مردم میدن! چقد مظلومین شما!! درست همون طور که زمان حیاتتون

بودین! شهادتتونُ تسلیت میگم!

 

دیشب دختر همسایه برامون شله زرد آورد. امروز صبح همسایه دیگمون برامون شله زرد آورد. مامان اعظم

برامون شله زرد فرستادن! عایا دلیل خاصی داره همه تو یه روز خاص یه مدل نذری میدن؟ چقد خوب بود

مثلا دختر همسایه بالایی پلو مرغ میاورد, همسایه دیگمون کباب برگ, مامان اعظم جان هم مثلا یه

عدس پلویی چیزی! خودمون هوس کنیم شله زرد میپزیم خوووووووو! این چه وضعیه ؟ چرا رسیدگی نمیشه؟ والاااااااااااااااااا

دختر همسایه که اومده بود دیشب گفت امشب که بشه فردای دیشب ( چی گفدم الان؟) خونه

عروسشون روضـــه دارن منم برم. اون موقع گرم بودم گفتم باشه میام. الان میبینم به هیـــــــــــــــچ وجه نمیتونم حاضر شم. در واقع حالش نست. نمیرم دیگه!

ظهر محمد رفت برای ناهار از دوست آقا یاسر که همین کوچه روبرومون نذری میدادن, شله گرفت اونم

اندازه 6 نفر! واقعا این چه جور نذری دادنِ؟ مایی که بالاخره تو خونمون یه غذا پیدا میشه باید اینقد شله

بگیریم؟ اینقد دعوا کردم محمدُ که خوب ما این همه شله میخوایم چی کار؟ نمی گرفتی به این زیادی!!

شاید به یکی میرسید که نیاز داشت! حالام که به محمد میگم بقیشُ  ببریم بدیم به یه مستحق میگه تو این هوای بارونی مستحق از کجا بیارم؟

اینم از این! دلم یه غذای خشک میخواد!!!

شاید برای شب یا استیک مرغ یا گوشت درست کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

یه دوست
22 دی 91 19:52
خوشم اومد ازت
چقدر هوای مامان اعظم رو داری
نمیشد همسایتون عدس پلو بیاره ومامان اعظم کباب برگ وششلیگ؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی دلم هوای حرم آقام امام رضا روکرده


چرا میشد! خوب بدن ما بخوریم! حالا یا مامان اعظم یا همساده ها! مهم اینه که ما غذای خوب بخوریم
Windysmith
22 دی 91 21:54
ما كه نذري بهمون هيچي ندادن


وا چطور میشه؟حتی شله زردم نخوردین؟
شهرزاد
22 دی 91 23:48
برا ما دم در دو تا دادن اما چون مامانم و بابام و خواهرم داشتن میرفتن بیرون(من در منزل خر میزدم)بردن دفتر خواهرم فکر کردن آقاهه برای من میاره.الان من از اون آدم مستحقه بدترم دلم بد هوس کرده.


خوب چرا یکیشو نگه نداشتی خودت بخوری قربونت؟ آقاهه کیه اونوقت؟
گلناز
23 دی 91 18:53
سلام زهره جون چطوری؟آق کوروش گل چطوره؟ مثل اینکه این 1 هفته که من مشهد بودم و وبتو چک نکردم خیلی خبرا بوده........ کوروشی تو عکسای بعد از حمومش خیلی ناز شده رمزتو عوض کردی ؟!منظورم آخریشه که واسم میل کردی!!!خدا بد نده به مامی جون ،سلام مخصووووووووص بهش برسون


سلام گلناز جونم! مشهد بودی؟ خوب یه خبر میدادی میومدی خونمون میدیدمت! رمزم همون اسمَست با عدد که اولین رمزم بود. یادت اومد؟ یا برات ایمیلش کنم؟
اره بابا خیلی مریض بودن طفلیا!
tina
24 دی 91 12:20
نووووووووووووووووشه جونتووون


گلناز
24 دی 91 13:03
مرسی زهره جون داشتم و دیدمعکسا پرفکت پرفکت بود تا حالا این سبکو ندیده بودم ...فیگور دکتریت عالی بود خیلی ناز افتادی ماشاا.....


ممنون گلی نازم. تو همیشه به ما لطف داشتی و داری! انسی فهمید اومدی مشهد ناراحت شد که ندیدت!
مامان شايان
24 دی 91 18:17
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده منتظر دستاي پر محبت شماست تا بهش راي بدين خاله جون ترو خدا زود بياين فقط تا دوشنبه وقت داريم راستي بايد به 2 نفر راي بدين تا ثبت بشه ممنون اينم لينكش http://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php


Windysmith
25 دی 91 6:00
نه شله زردم نخورديم


اای بابا! میگفتی من برات میاوردم جیگر جون!