کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

پنجشنبه ( بالاخره پلو ماهی خوردیم :دی )

1391/10/21 15:21
نویسنده : مامانی
689 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با کوروش رفتیم خونه مامانم و اونجا بودیم تا ساعت 10 شب و اومدیم خونه!  خبر خاصی نیست. فقط امروز بالاخره پلو ماهیَ رو پختم! اینقدر خوشمزه بود که هنوز دلم میخواد یه قابلمه شوید پلو رو با 10 تیکه از ماهیِ بخورم. 

این لبا فقط جون میده واسه رژ زدن! نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

Windysmith
21 دی 91 18:28
جوووون لباروخداييش راست گفتي فقط برا رژ زدنه. به به پلو ماهي. من اگه ماهي استخون ريزه نداشته باشه پلو ماهي دوست دارم


میبینی تو رو خدا! چه لبایی داره دخدرم ماهیش فیله بود! استخون نداشت!
شهرزاد
21 دی 91 19:47
منم خیلی ماهی دوست دارم یعنی 1دونه درسته هم باشه میخورم.بیشترم میخورمرژشوووووووووووووووووووووووووووو چه خوشگل شده


1 دونه چیه؟ بگو 5 6 تا
یه دوست
22 دی 91 9:22
وای پلو ماهی
چه ته دیگ سیب زمینی هایی
دوست دارم ماهی رو ریز ریز کنم روی پلو و با دستام بخورم
چه لذتی داره
اینجوری خوردی تاالان؟
نظرت چیه؟


آره ه ه! من همیشه اینجوری میخورم! خیلی خوشمزست! من هر روز ماهی بخورم سیر نمیشم
یه دوست
22 دی 91 9:28
آخ کف کردم
چه آنلاین
دوست دارم همیشه اینطور جواب بدی
معلومه خانم سحرخیزی هستی
ائن هم یه روز تعطیل


بعله! ساعت 6 صبحانه آمادست!
saba
25 دی 91 13:16
ما دیروز پلو ماهی داشتیم...عسکشم گذاشتم
صنلی غذای پسرت مووووبارک باشه


وای دیدم ماهی رو! ماهی چی بود؟ مرسی عزیزم خیلی به دردم میخوره!