کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

کابوس...

1391/7/14 6:05
نویسنده : مامانی
397 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت نزدیک 4 صبحه. عجب کابوسی بود خدا. کوروش داره شیر میخوره و من به غیاث المستغیثین(؟)

فکر میکنم. داشتیم تو یه جاده میرفتیم که دو طرفش دره بود. یه دفه ماشینمون افتاد تو درهخنثی

محمدو که اصلا ندیدم چی شد! فقط میدونستم زنده نیست!نگران ولی من کوروش تو بغلم بود. رو یه صخره 

بود, نمیدونم زخمی و خونی نشسته بودم و داد میزدم یا غیاث المستغیثین ( درست نوشتم؟ )

شب شده بود و از ترس داشتم میمردم. داشتم یخ میزدم. فقط کوروش و محکم تو بغلم فشار میدادم. با این 

که میدونستم زنده نیست.گریهنگران خیلی بد بود, خیلی!!!! از همون موقع همش دارم فکر میکنم شاید همین

الان هست کسی که تو این حالت وحشتناک باشه! ای فریاد رس خودت برس به دادش!!!آخ

 

پ.ن: بچه ها کوروش فردای اون روز لبش خوب خوب شد! ممنونم از محبت همتون. دوستون دارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نایسل
14 مهر 91 10:22
سلام زهره جونم خوبی...
چقدر خواب بد وحشتناکه وای همش تو ذهنت میمونه تا یه مدت ....
خداروشکر خواب بودی گلم ....
راستی گلم ....
خوشحال شدم لب کوروش بهتره الان دیدم لبش چی شده طفلی...
از دست این بابا ها ..


وحشتناک وحشتناکککککککک

نایسل
14 مهر 91 10:26
میگن دل به دل راه داره راست میگن الان دیدم تو هم برام نظر گذاشتی


من دوست دارم!
mamane Ali
14 مهر 91 21:22
واي عجب كابوسي !!!!!!


نرگسی
15 مهر 91 1:52
خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بده اینجور خوابا اونم دم سحر . من که سکته میکنم از ترس . ایشالله که خیر باشه عزیزم . خداروشکر که کوروشی خوب شد .


داشتم میمردم! حالا بغض کردم اشکمم در نمیاد. چشام به دیوار خیره مونده بود از تصور صحنشم دلم ریش میشد!!
شیرین
15 مهر 91 10:05
سلام حال شما خوبه؟
منم تازگیا هر شب خیلی کابوسهای بدی میبینم اما یاد گرفتم تا از خواب بیدار میشم همش با خودم میگم خیره و ایشاله اتفاقای خوبی میخواد بیفته



ممنونم خوبیم! من خیلی کم خواب میبینم ولی همیشه میگم ایشالا خیره
مادر دوقلوهای ناهمسن
15 مهر 91 17:01
سلام
حتی کابوس هم نفس آدم رو بند می آره


واقعا ها! هنوزم یادم نرفته و با فکرش استرس میگیرم!
فاطمه
16 مهر 91 8:55
عزیزم ایشالا که خوابت خیه . پسر نازو شیرینی داری خد حفظش کنه


ممنون عزیزم! پسر شمام خیلی نازه و دوست داشتنی! خدا برات نگهش داره
یگونه
17 مهر 91 13:46
وای خاله زهره چه خوابی


عب نداره خاله ای ایشالا خیره