کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

اوصاف 9 ماهگی ات

1391/7/18 0:48
نویسنده : مامانی
419 بازدید
اشتراک گذاری

     این روزها روزهای خوبی است! با تو که با اشتیاق خاصی همه چیزو میخوای! همه جا سرک می کشی!

و با یک حالت زیرکانه به سمت هدفت خیز برمیداری! 

هر کی تو رو دیده اذعان داشته که خیلی باهوشی! خودمم مطمئنم که همینطوره! 

این روزارو خیلی دوست دارم و در پس این دوست داشتن یه نگرانی همیشه دلمو میلرزونه و اونم اینکه

چقد زود می گذرن لحظه های شاد و زیبای داشتن تو, بوییدنت و خنده های کودکانت!

این روزا! هر جا باشم سینه خیز و با گریه میای پیشم! میتونی از یه پله با همون حالت سینه خیز بالا بری!

از دیروز یاد گرفتی از حالت سینه حیز به چار دست و پا در بیای و بعدم بشینی! و بعد اگه کنار مبل یا هر 

چیز گرفتنی که باشی بلند میشی می ایستی! 

      تو ماشین که هستیم یا میخوای پشت فرمون بشینی! یا اینکه خم میشی آهنگ و تا آخرش بلند میکنی

و بعد محکم دستاتو تکون میدی و میچرخونی! 

      یه موتور داری که باید پاهات و بزنی زمین و راه بری! آنچنان ماهرانه باهاش حرکت می کنی که باورم

نمیشه یه نی نی 9 ماهه ای! تازه وقتی میخوای عقبکی جرکت کنی مثل این راننده های حرفه ای 

دستتو میذاری عقب موتور!مژه

پریروز داشتی موتور سواری میکردی! یه مانعی جلوت بود. در کمال تعجب دیدم اینقد رو موتور بالا پریدی

که چرخای جلوی موتور روی اون شیء قرار گرفت و تونستی از روش رد شی!!خنثی در واقع تک چرخ زدی!

هیپنوتیزم

اسم این روزا رو میذارم:  معحزه دوست داشتنی

پ.ن1:  عکس ندارم! چون شارژ نداره دوربین! و امروز که میخواستم شارژش کنم نشد! باز نمیدونم

چشه! ایشالا درست شه با یه عالمه عکس بیام.

پ.ن2:  خیلی خوبه با برنامه خوردن! حس سبکی دارم و خوشحالم از این که همه میگن لاغر شدی!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

یاسر
18 مهر 91 1:01
بسمه تعالی
موفق باشید


ممنونم شوهر خواهر مهربون و عزیزم
ملی مامان میکاییل
18 مهر 91 21:31
وای می بینی چه زود می گذره تعریف نه ماهگی رو که می کنی من فکر می کنم ماله هزار سال پیشه منم این روزا رو دوست دارم نمی خوام برن اما روزهای پیش روت قشنگ ترن
آدرسه این وبت رو هم به من بده بیام ببینم جه خبره !!!


واقعا از اون چیزی که فکر میکردم زودتر گذشت و میگذره!
وب رژیمم؟
گلناز
19 مهر 91 13:42
سلام زهره جون خدا بد نده کوروشی خوب شده خدا رو شکر ؟ خیلی مواظبش باش الان سن شیطنتشه.عکساشو دیدم خیلی ناراحت شدم ببوسش عکسای خوشگل و جدیدشو هم بذار ممنون


نه عزیزم خدا رو شکر به خیر گذشت! الان خوبه و ناقلا شده در حد کلاه قرمزی! باشه حتما! راستی زهرا جونت فعال شده هر روز آپ میکنه ها! برو تشویقش کن عقب نشینی نکنه بازززززز!
مریم مامان عسل
19 مهر 91 17:57
من بخورمتتتتتتتتتت جیگر که انقدر زرنگی!


خاله به عسل خوشگله شما که نمی رسم
Windysmith
19 مهر 91 23:13
رمزامو خصوصي گذاشتم


مرسی خیلی قشنگ بودن عکسات