کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

همیشه عاشقت بودم....

1391/7/9 14:48
نویسنده : مامانی
515 بازدید
اشتراک گذاری

کوروشم! پسرک ثانیه های تنهایی مامان!

چقدر زود داری پر و بال میگیری عزیزم! این همون تو هستی که ساکت و آروم یه گوشه میخوابیدی؟ پسرک دلبند مامان! لحظه به لحظه با بودنت عشق میکنم! حتی اون لحظه هایی که میکوبی رو لبتاپ و همه چیزو به هم میریزی! حتی وقتایی که غذا رو نیم ساعت نیم ساعت تو دهنت نگه میداری! یا وقتی که یکریز نق میزنی برام. تو قلب مامانی پسرم. 

کاش بدونی مامان بی تو هیچه! میخوامت بدجور! از اون خواستنایی که تا حالا کسی کسیو نخواسته. یه جور خواص! تا امروز که دقیقا 9 ماه و یه روزه ای فقط 5 ساعت ازم دور بودی! نمیتونم بدون تو جایی برم. خونه نشین شدم و افتخار میکنم به بودن با تو. 

کوروشکم همه چیزم:

تازگیا ماما میگی و منو غرق شادی میکنی! پر میشم از خوشبختی! تازگیا بهم خیلی وابسته شدی! درسته سخته ولی خیلی دوست دارم این عشقی رو که با چشات بهم میدی! 

 

وقتایی که میرم تو آشپزخونه و سینه خیز خودتو میرسونی بهم! میای زیر پاهام میخوابی! نگام میکنی! دلم میخواد درسته قورتت بدم شکلات کاکائویی من!

تازگیا میذارمت روی کابینت خودم کارامو میکنم البته همش حواسم به تواه شیرینم. امروز داشتم غذا درست میکردم شاه پسرم روی کابینت بود. دیدم داره غش غش میخنده! بلهههههه جا ریکایی رو نصفه کنده بود و همشو ریخته بود رو دستای فینگیلیش! میخواستم بخورمش درجاااااااا!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیدین
10 مهر 91 1:59
سلام دوست عزیز واااااااااااای عزیزم خوندم گل پسری مریض شده خیلی ناراحت شدم فدای چشماش خیلی هم لاغر شده خدا شفا بده از طرف من ببوسش این جیگر طلا رو بوووووووووووووووس


ممنونم ازت عزیزم. آره لاغر که خیلی شده! ممنون شمام ببوسین آیدینمونو
mamane Ali
10 مهر 91 16:10
الان که نوشته هاتو خوندم انگار از زبون من نوشتی دلم برای لبای کوروشی کباب شد..بمیرم برای دلت


ممنون آمنه جان! داغون شدم دیدمش! ولی عب نداره. بزرگ میشن مام پا به پاشون پیر میشیم.
ملی مامان میکاییل
11 مهر 91 7:55
منم همه این لذت هاتو و حستو می فهمم انگار عشق شون به آدم غرور می ده
چقدر خوبه که ما تنهاشون نذاشتیم


درسته! یه عشقیه که هیچ توقعی درش نیست! از خدا به خاطر این عشق ناب ممنونم.