کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

سلام نی نی من

1390/5/15 15:39
نویسنده : مامانی
605 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملوسکم

4مرداد  چهارمین سالگرد ازدواج من و بابایی بود.

niniweblog.com

ما که خونه ی عمو سلمان یگانه بودیم, کمک به اسباب کشی شون.

خونه شون و آوردن نزدیک خونه ی ما.

خلاصه بابایی زنگ زد و به همه گفت شب بیاین خونه ی ما

وقتی که رفتیم بابایی یه کیک خوشگل خریده بود با یه کیف خیلی قشنگ.

حسابی سوپرایز شده بودم.

بعدشم زنگ زد پیتزا آوردن برامون و خیلی خوش گذشت.

یگانه جون دو روز خونه ی ما موند.

چهارشنبه دختر خاله ی نازت کلاس زبان داشت.

من بردمش و بعدش با هم رفتیم خرید.

یه مغازه ای تو سجاد هست که فقط لباس های بارداری داره.

مام همونجا رفتیم و بعد از پرو کلی لباس یه سارافان لی رو خریدیم و اومدیم بیرون.

بعدشم رفتیم برا بابایی از چرم مشهد یه ست کیف پول و کمربند و جاسویچی خریدیم.

بعدشم بستنی خوردیم و چون یگانه خیلی دختر خوبی بود بردمش پارک.

وقتی بازیش تموم شد رفتیم مسجد و نمازم و خوندم و برگشتیم خونه.

هدیه ی بابا رو که دادم خیلی خوشحال و ذوق زده شد.

یگانه جونم خونه ی ما بود.

تا پنجشنبه 6 مرداد که خونه ی خاله فرزانه ی من جلسه ی ماهانه بود.

راستی 21 مرداد وقت دکتر دارم.

می خوام سونوگرافی هم انجام بدم.

امیدوارم معلوم بشه بالاخره تو گل دختری یا آقا پسر.

niniweblog.com

قربونت بشه مامان زهرهههههههههههههههشکلک های شباهنگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان عشق ماشین
9 مرداد 90 16:08
سلام.ایشالا به شادی و سلامتی نی نی رو در آغوش بگیری.
بانو
9 مرداد 90 16:59
در تالار گفتمان بانوان عضو شوید http://banoo.rozblog.com/Forum
Little perincess
14 مرداد 90 3:12
سلام خوبی نی نی گلت خوفه ... لینکت کردم عزیزم نی نی هم سن و سال خواهرمه ..... واسه من هنوز زوده تازه شوهرم میگه اسم بچه میاد حالم بهم می خوره فعلا با ابجی سرگرم بشیم تا مادر شدن.