کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

به به سلام عروسک قشنگم

1390/5/1 20:31
نویسنده : مامانی
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی دوست داشتنی من

این روزا اتفاق خاصی نیفتاده

فقط این که بیَشتر احساست می کنم

زیر دلم منقبض می شه و ول می کنه

اون تویی؟

خلاصه جونم برات بگه مامانی ٤شنبه رفتم برات دو تا کاموا گرفتم برای کلاه شالگردن

قرمز و خاکستریه

می خوام خودم برات ببافمش.

دیگه اینکه شب جمعه رفتیم مایون شب هم خاله فرزانه و شوهرش و صادق اومدن

یه گربه کوچولو که مامانشو گم کرده بود تا صبح سرو صدا کرد و نذاشت بخوابیم.

فردا صبحشم زهرا خانوم( دختر دایی بزرگ من) با دختراش و فاطی خانوم و دختر و پسراش ( غلیرضا,

زینب, محمدرضا) زندایی مرضی, دایی حسن, اومدن. طرفای عصر هم فهیمه و زینب و پارسا و سارا 

اومدن و حسابی خوش گذشت.

محمد رضا ٦ ماهشه و خیلی تو دل برو و نازه

بذار ببینم بلدم عکسشو بذارم یا نه؟

سارا امسال می ره کلاس اول و پارسا هم ٢ سال و نیمه شه.

مامانت رفته برا خودش به یاد کودکی یه سگا خریده.

خنده داره نه؟؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگسی
23 بهمن 90 3:19
خیلی خوبه ..کار خوبی کردی..