کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

مامان دلش تنگ شده برات

1390/4/12 14:37
نویسنده : مامانی
514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر(دختر) مامانی:000203A0.gif

دیگه داریم وارد ماه چهارم می شیم باهم.

دلم پر می کشه برا بودنت. برا احساس کردنت.

از خدا می خوام اول از همه چیز سالم باشی!

بعد صالح باشی!

بعدشم خوشگل و خوردنی باشی.

نی نی جون از خدا بخواه به مامان صبر بده.تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

براش دعا کن بتونه مامان خوبی باشه!

فدات بشم الهی گل ناز منdeborah.mihanblog.com

همین الان که دارم این مطلب و می نویسم برات قرآن گذاشتم که گوش کنی.

باورت می شه! از همین الان نگران سنین نوجوونیتم!

از همین الان به فکر داماد یا عروس کردنتم!deborah.mihanblog.com

شکلک های عروسکشکلک های عروسک

حتی به رابطم با عروس و دامادمم فکر می کنم.

آرزو دارم یه شوهر یا همسر خوب و صبور باشی.

اینم یه جور مامانه دیگه

هنوز نی نیم به دنیا نیومده نگران چه چیزایی که نیستم!!!!

راستی تحقیق کردم

می خوام برم دکتر مهین اطحمی. خیلی دکتر خوبیه

فقط اینکه تا ٢١ تیر مطبشون تعطیله!

بعدش می رم و تحت نظرشون قرار می گیرم.

ایشالا به سلامتی به دنیا بیای عشق منdeborah.mihanblog.comdeborah.mihanblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)