کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

سلام سلام فسقلی ملوسم

1390/3/30 23:41
نویسنده : مامانی
593 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بالاخره رفتم سونوگرافی

چقد کوچولو و دوست داشتنی بودی!

دیگه باورم شد که عزیزترینیMembersLibrary/WOOT/Tigerr.gif

دکتر بهم گفت که دقیقا نه هفته و پنج روزته!

من و بابا عاشقانه منتظرتیم!Carrots:10729

عروسک پیشرفته ی من

دوست دارم زودتر این روزای دوری من و تو بگذره و مامان صدام کنی!MembersLibrary/taerar/262.gif

وای مامانی !!

من الان این شکلی ام:

البته نه به این زشتی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ریحانه
30 خرداد 90 23:44
salam mamani, manam mesle shoma bardaramo vase didane ninim sabram tamum shode, khoda kuchukuto salemo sarehal negah dare vasat, ishala ham ke pesare. man shoma ro link kardam. movafagh bashi dooste khoobam.
ریحانه
2 تیر 90 15:29
ای جان، نی نی کوچولوت خییییلی زود میاد عزیزم. خدا نگهدارش باشه.
faeqeh
4 تیر 90 2:22
خیلیییییییییییییییی سخته اما شیرین تو ماهه 8 اگه بگذره نمیگذره امیدوارم برای شما زودتر بگذره
مدرسه مامان ها
7 تیر 90 12:07
سلام مامان مهربون. ان شاءالله که به سلامتی مسافر کوچولوتون میاد مدرسه مامان ها منتظر نظرات مفید شماست.
faeqeh
11 تیر 90 19:34
سلام چرا نمیای از حال و روزت بنویسی خیلی وقته به وبلاگت سر نزدیایشالا هر جا هستی سالم باشی با نینی و باباش
ماامان گیلاس
25 تیر 90 12:38
سلام این روزا خیلی زود میگذره قدر این روزا رو بدون عزیزم.خوشحال میشیم به ما سر بزنید.
قلبی صادق
22 خرداد 91 9:04
سلام مر30از حضورت