کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

سلام گل قشنگم

1390/4/16 14:06
نویسنده : مامانی
574 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خونه مامان ملی بودیم.

با خاله انسی و یگانه و بابا محمد

بعد از ظهر بالاخره رفتیم با بابایی دکتر.

ساعت ٤ مطب خانوم دکتر پورجواد بودیم.

هنوز منشی شونم نیومده بود.

خلاصه اسممو نوشتم و منتظر موندم.deborah.mihanblog.com

طفلی بابایی رفت بنزین زد و باز برگشت و منتظر موند.deborah.mihanblog.com

بالاخره بعد از حدود ٣ ساعت انتظار رفتم تو مطب.

وزن و فشارم و  گرفتن و من خیلی خوشحال شدم.

آخه ٨٤ کیلو شده بودم.

یعنی ٣ کیلو کم کردم.

خلاصه خانوم دکتر گفت مشکلی نداری فقط fish oil برام نوشت و ماهم رفتیم گرفتیم.

بعدشم رفتیم خونه مامان ملی و منم که خسته بودم تا ساعت 10 شب خوابیدم و بعد بیدار شدم و شام

خوردیم و یگانه جون شب اومد خونه ی ما. deborah.mihanblog.com

آخه مامان باباش مهمونی دعوت بودن.

امروزم 5شنبست و خاله انسی اومد دنبال یگانه و رفتن خونه زن عمو آقا یاسر

آخه قراره یک شنبه برن مسافرت با هم.

منم که تنها نشستم و دلم گرفته از تنهایی نی نی جونم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)