کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

سلام گل نی نی مامان

1390/3/28 18:29
نویسنده : مامانی
481 بازدید
اشتراک گذاری

احوال شما؟

در چه احوالی کوچول موچولک؟

امروز رفتم مرکز بهداشت دانش آموز و پرونده ی بارداری تشکیل دادم.00020087.gif

بعدشم رفتم پیش خانوم دکتر همونجا و گفتم برام سونو گرافی بنویسهTrampoline

یه تعداد آزمایشات دیگه ای هم بود که باید فردا برم انجامشون بدم.

خانوم مامای مهربونی که اونجا بود, از مامانت خیلی تعریف کرد.

گفت شما چون قدت بلنده و هیکلت درشته باید طبیعی زایمان کنی!

ولی من که می ترسم چی؟

راستی همون موقع تشکیل پرونده, چند تا نی نی کوچولو رو آوردن,

که ٦ ٧ روز از به دنیا اومدنشون می گذشت.

وای که چقد ملوسین شما بچه ها!!Heart Smile

 خانوم مامای مهربون بهم گفت برم دکتر زهره خزایی

حالا منم همین تصمیمو دارم.http://s2.rimg.info/c592144afecc2b5e34a77a954715c600.gif

برای سونوگرافی رفتم بیمارستان مهر و امید هیچ کدوم دکتراشون نبودن!deborah.mihanblog.com

مامان جون الان دقیقا ده هفته سن داری عششششششششششششق من.

همه می گن تو پسری! خود منم همین احساسو  دارم.

به کسی نگی! ولی بچه پسرا یه نمک دیگه ای دارن!

هر چند دخترم خوبیای خودشو داره.

خوب

من برم ظرفارو بشورم! و سبزی پاک کنم.

اینم من و بابا محمد مهربونت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تربچه
28 خرداد 90 19:28
سلااااام وااااای چه مامان نازیییییی حتما نی نی نازی هم میشه التماس دعا