کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

سلام سلام تربچههههه

1390/3/28 7:05
نویسنده : مامانی
460 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام امید زندگی مامان و بابا

خوبی نی نی جون؟

مامان حسودیش میشه!!

آخه بقیه ی مامانای نی نی وبلاگی عکس کوچولواشون و تند تند می زارن اینجا.

منم می خوام خوب!!! 

امروز یعنی ٢١.٣.٩٠ بابا جون رفت مطب دکتر پورجواد

تا برا مامان و نی نی یه وقت بگیره اما گفته بوده خانوم منشی که تا آبان وقت نداریم.

بابا هم که کم نمیاره. انقدر اصرار کرده تا خانوم منشی بد اخلاق گفته خوب باشه مامی و نی نی بیان

اینجا بین مریضا می فرستمشون برن تو.

وای مامانی دیروز رفته بودیم باغ کوچولوی بابا علی( بابای من)

اینقدر همه من و تحویل می گیرن!!

دیروز یگانه خانوم حسودیش شده بود!

به من می گفت تو همش ناز می کنی به مامان ملی می گی این و می خوای اونو می خوای!!

بعدشم که من یکم سر به سرش گذاشتم رفت و باباشو بیدار کرد و بابا یاسر یگانه خانوم من و مثلا دعوا کرد.

چی بگم از دست تو مادر جانننننن!!

دو سه روزیه که حال مامی رو حسابی جا میاری!! د

همش حال تهوع همش سر درد! خوشحال بودم ویاری در کار نیست ولی انگار تازه شروع شده!

خدا بابا رو برامون حفظ کنه!

همش مواظب من و توه!

سرمم درد می گیره زیاد!

از قدیم گفتن دیگه!! هر که طاووس خواهد جور هندستان کشد!!

بله دیگه رسیدن به لبخند زیبای تو صبر می خواد خوشگل من

قربونت برم کوووووووووشولوی فینگیلی مادرررر!!!!

راستی یه نگرانی که مامان این روزا داره اینه که خیلی چاق تشریف دارن!!

البته همه بهم می گن زیاد دیده نمی شه ولی خود آدم که می فهمه چقدر زیاده وزنش!!

هر چند بعد از به دنیا اومدن تو حسابی لاغر می کنم!!تا مثل این خانومه بشم!Hippie

 بهت قول می دم!

قد ١٧٠cm

وزن: 86kg

استغفرلللللللللللللللللللللللللللللللهCool Girl

راستی مامان کوچولوت مرداد می شه 24 ساله!

بابا هم اسفند می شه 29 ساله!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نانی
22 خرداد 90 0:59
سلام . ایشااله نی نی نازتون به سلامتی دنیا بیاد. به وبلاگ ما هم سر بزنید
faeqeh
22 خرداد 90 2:07
سلام باهات موافقم کی میخواد این وزنارو کم کنه تازه بعدشم میگن بخور بچه شیر میخواد ولی ما لاغر میشیم مثل قبل مطمئنم
مامان ال آی
22 خرداد 90 2:24
سلام خانومی بهت تبریک میگم که مادر شدی حالا بزار به دنیا بیاد احساساتت بیشتر از این میشه یعنی مادر شدن یه نعمت الهی هستش. سه ماهه ی اول بارداری به اضافه ی ماه چهارم من هم ویار سختی داشتم ولی این روزها هم میگذره و ماه های بعدیش اینقدر میخوری که خودت هم تعجب میکنی.
مامان ال آی
22 خرداد 90 2:25
راستی اگه خواستی تبادل لینک کنیم.
faeqeh
23 خرداد 90 16:17
ممنونم سر زدی بااجازت لینکت کردم
مامـان آتـیـن
24 خرداد 90 18:13
سلام عزیزم ممنونم از حضورت گلم شما خیلی نسبت به آتین لطف داری ایشالا بارداری خوبی داشته باشی و نی نی نازت سالم و راحت بیاد تو بغلت
مامان پینگیل
26 خرداد 90 20:07
سلام عزیز اومدم وبلاگ نی نی رو خوندم یه چیزی . اون فیل نیست طاووسه . میگن هر که را طاووس خواهد جور هندوستان کشد بهر حال طاووس قشنگ تر از فیله ها