کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

از طرف خاله یگانه

1390/10/19 0:41
نویسنده : مامانی
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوروش خان

خوب هستی؟

اینقد دوست دارم بخورمتتتتتت!!

صورتتو گاز گاز کنم لپاتو مثل آدامس بج

مهم اینه که من تو عمرم یه دونه نوزادم ندیدم که اینقد قربون صدقت می رم و می خوام بخورمت.

تازه وقتی که اولین بار دستم رو گذاشتم تو دستت؛,,و فشار دادی و بردیش بالا, از خوشحالی و ذوق داشت 

اشکم در میومد.قلب و می خواستم مثل فرشته   ها    پر  واز    کنم

وقتی  که  چمات   باز     کردی   

و    به من   نگاه  کردی  خجالتخجالتخجالتخجالتاز   شوق   داشتم  می مرد م

 و      وقتی   که     گری    کر دی  گریهو  سدایت      همرا      نگران   کر دیخیال باطلو  مامان   بابا

هم  را  نگران    کردی.......

خداهافزبای بای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)