کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

شب آخر

1390/10/7 21:59
نویسنده : مامانی
372 بازدید
اشتراک گذاری

گریه

غم دنیا با یه شادی همراهش وجودم و لبریز کرده! یک تجربه ی منحصر به فرد رو فردا خواهم داشت!

نمی فهمم حالمو. یعنی من لایق این پسر هستم؟ یعنی می تونم مامان خوبی باشم؟

دیشب با محمد رضا رفتیم 3 تا آمپولو زدیم و بعد رفتیم خونه ی انسی جون. محمد و آقا یاسر کار ها رو می 

کردن.منم که خیلی سنگین شدم و نمی تونستم تکون بخورم.محمد جان برنج و صاف کرد و میگو هارو سرخ 

کرد. خوشمزه بود. شبم که از سوزش سینم تا 4 خوابم نبرد و بعدشم 6 بیدار شدم و نماز خوندم و دیگه 

خوابم نبرد. تا الان که دقیقا سابعت 9: 50 شبه و من آب گوشتی که مامان ملی برام آورده بود رو خوردم

و الان دیگه دارم از احساسات می ترکم!! از احساسات متناقضی که همه ی وجودم و پر کرده!!!!هیپنوتیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
7 دی 90 22:14
نگران نباش خانومی ایشاله سالم و سلامت هر 2 می آین خونه