کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

بدون عنوان

1390/8/29 21:00
نویسنده : مامانی
496 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نبات مامان, حال و احوالت که خوبه نه؟

من فدای اون کله ی فسقلیت بشم پسره بلا!

با کله میری تو معدم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قلقلی من!

دیروز روز خوبی بود. با بابا رفتیم مطب دکتر و بعد از دو ساعت انتظار رفتم تو مطب.

فشارم خوب بود. و کلا ١١ کیلو وزن اضافه کردم.الان دقیقا شکل این کفشدوزکه شدم !نیشخند

دیروز از خانوم دکتر خواستم تاریخ دقیق زایمان و برام تعیین کنه و اونم ١٢ دی رو تعیین کرد. یعنی روز تولد

دایی کوچیکت! روز کریسمس و روز اول سال ٢٠١٢. دکتر  گفت همه چیز کوروش جون خوبه و طبق

آخرین سونو که تو هفته ی ٣٢ انجام داده بودم وزنت ٢ کیلو و ٦٠ گرم بود. و دکتر گفت تپلی می شه 

ایشالا.

یعنی ٤٤ روز دیگه تو بغلمی؟؟؟ ای خدا باورم نمی شه دارم واقعا مامان می شم!!!!!!!

بعد از دکتر با بابایی رفتیم حرم و خوش گذشت و برگشتنا تو پارکینگ حرم چشمم خورد به یه عمو باقالی

فروش گرد و قلمبه و دلم هوس کرد. ( اینم عکس من و بابایی

در  حال خوردن باقالی در ماشین)ابله

٤ شنبه سرویس چوبت آمادست ٤.٩.٩٠ و پنج شنبه یه خانومی میاد کمکم کنه برا تمیز کردن خونه و در

و دیوارا و به امید خدا چیدن وسایلت و از شنبه شروع کنیم.

( حتما خانومای حامله این تیپی هستن!!!! حتماااااااااااااااااااااااااااااا)ابروچشمآخ

عجب روزگاریه!!! من هر کار می کنم نمی تونم عکس بذارم تو وبلاگ!!!کلافه

چند تا از مامانای گل راهنماییم کردن ولی بازم نشد که نشد. ابرومتفکردل شکسته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عباسی
29 آبان 90 21:28
سلام خدا حفظش کنه این کوچولوی نازنین تون رو واقعا شیرینه
مریم مامان عسل
29 آبان 90 23:46
سلام زهره جونمممممم! دلم برات تنگولیده حسابییی. نمیدونی چه حالی دارم. 24 ساعت دیگه میرم بیمارستان. این روزای آخر هم کلافه میشی هم بیطاقت از شدت ذوق مرگی! برام دعا کن. یکم میترسم. مواظب کوروش خان هم باش! ایشالا مثل صاحب اسمش مرد بزرگی بشه! راستی خدا کنه چشماشم به خوشگلی مامانش بشه!
مادر دوقلوهای ناهمسن
30 آبان 90 7:37
سلام انشالله به سلامتی قدمش مبارک باشه سارای منم 11 دی بدنیا اومده
مامان کوروش
1 آذر 90 9:37
عزیزم حرم می ری ما رو هم دعا کن چرا نمی تونی عکس بزاری ؟
melika
5 آذر 90 12:55
chetori jojo?misi azizam...elahi cheghadr ghashang bod... ishallah khosh ghadam bashe azizam... booos