کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

کوروش رسما آقا شده!

1392/8/29 3:53
نویسنده : مامانی
767 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم خوشحالم که با موفقیت از این مرحله عبور کردی! بای بای شیر مامان!!

الان دقیقا  4 روزُ 11 ساعتِ که کوروش شیر نمیخوره!

شبا بی خوابی میزنه به سرشُ همش میگه مانی مانی ( اشاره به ماشین بازی تبلت که جورچینِ ماشیناست و خیلی دوسش داره!! خلاصه خوراکش خیلی بهتر شده (بزنم به تحته) شبام یه نصفِ لیوان شیر میخوره بعد میخوابه. تازه با هم مسواکم میزنیم.

صبحانه یه فرنی خوشمزه با آرد برنج- زرده تخم مرغ- شکر- بادوم ساییده و شیر درست میکنم که خوب میخوره و من چند ساعتی خیالم راحته. بعدشم خوراکی میذارم جلوش و سی دی کلیه و دمنه خاله ستاره یا مرزبان نامه رو میذارمُ نیم ساعتی سرگرمه. 

یاد گرفته هر کاری میخواد بکنه که بهش مربوط نیست با یه حالت نازی میگه بازیییییییییییییی!! یعنی میخوام بازی کنم!!خنثی مثلا داریم تلوزیون میبینیم خاموشش میکنه بعد میگه باززززززززززززززززی!! یعنی دعوام نکنین دارم بازی میکنم. 

خیلی صبرم کم شده!! دعوا میکنم کوروشُ خدایاااااااااااااااااا خوودت منُ آدم کن دیگــــــــه!!ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

طلا
29 آبان 92 11:48
سلام عزیز وب خوبی داری لینکت کنم؟؟؟ راستی میشه رمز پست قوانین دونفره وبلاگ elhamereza.blogfa.com رو هم به منم بدی ؟؟ ممنون میشم ؟ اگه بدی لطف بزرگی کردی!! منتظرتم عزیزم اول که ممنونم از لطفت. من رمز ایشونُ فراموش کردم/چرا از خودشون نمیگیرید؟
مرجان مامان آران و باران
3 آذر 92 1:32
عزیزممممم افرین که دیگه مرد شدییی اقا کورووووووووووووووووووووش یه مردِ تمام عیارررررررر
اتنا مامان نگین
4 آذر 92 14:14
سلام زهره جونم خوبی عزیزم گل پسرت چطوره؟ببخش من نبودم دلم برات تنگ شده بود.تبریک میگم امیدوارم روز به روز کوروشی تغذیه ش عالی تر بشه وتو هم صبورتر.خصوصی سلام عزیزم خوبی تو!؟ یه مدت رفتی غیب شدی ها!! فدای مهربونیات و دعاهای قشنگت
مـــــــــــــــــــلی
5 آذر 92 15:58
منم این عذاب وجدانه دعوا کردنو داشتم حتی گاهی گریه هم می کردم اما خیلی رو خودم کار کردم خیلی بهتر شدم خیلی تو هم می تونی گناه دارن طفلکیا مگه همش چند سالشونه ؟؟؟ واقعا ها! منم دیگه خیلی کمتر شده داد زدنام خدا رو شکر