کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

عید غدیر در بیمارستان

1392/8/3 12:42
نویسنده : مامانی
340 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بردیمش سرم زد البته بعد از 3 بار ویزیت شدن توسط سه تا دکتر مختلف. من نمی دونم سرُم چه

ضرری داره که اینقدر مقاومت میکنن این دکترا در برابرش!  خلاصه 5 ساعت زیر سرُم بود. شب یه خورده سر

حال تر شده بود ولی امروز صبح باز مثل یه تیکه پارچه افتادهخمیازه  و دو بارم بالا آورده!خودمم حس میکنم یه

خورده دلم آشوبِ! الان نصف لیوان ترنجبینُ که جوشونده بودم با سرنگ ذره ذره ریختم تو دهنش. میترسم بالا

بیاره همش! راستی شب اول مریضیش 13:800 بود دیشب 12:800 بود.ناراحت آب شده یکی یه دونه من!گریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

meliiiiiiiiiii
4 آبان 92 0:10
azizammmmmmmmmm ey jooonam elihi ke zood khob be eshi kheli sakhte vagti bache ha mariz mishan


خیلی بده واقعا!
نفیسه مامان دلارام
4 آبان 92 9:52
الهی فداش بشم . کوروش جان مسموم شده یا ویروسه ؟؟؟


نفهمیدم چه کوفتیه! فقط قند عسلمُ 2 کیلویی لاغر کرد!
مانی محیا
4 آبان 92 12:54
آخی.. نازززی بگردم الهی.. میدونم خیلی سخته که نتونی چیزی بهش بدی. محیا روزانه در حد یه لقمه بهش میدادم. همونا باعث شد که به اسهال نکشه. خدا رو شکر خوبه


اسهالِ کصافط بچه رو له میکنه
مامان نادیا و نلیا
4 آبان 92 14:30
الهی بمیرم واسش من میدونم چقدر سخته دخترای منم زیاد مریض میشن....الهی که زودتر خوب بشی عزیز دلم


کاش ما مامانا مریض بشیم ولی بچه هامون ذره ای سختی نکشن!