کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

بیماری

1392/7/30 18:43
نویسنده : مامانی
328 بازدید
اشتراک گذاری

صبح بیدار بشی و ببینی جگر گوشه ی صحیح و سالمت داره بالا میاره!! چه حالی بهت دست میده!

امروز صبح کوروش دسته گلم بی مقدمه شروع کرد به بالا آوردن! تا همین الانم که ساعت 6 بعد ار ظهرِ هر

چی خورده بالا آورده!ناراحت براش کته درست کردم و توش چند حبه سیر ریختم. نخورده! ترنجبینم تو آب جوش

ریختم بیدار بشه بدم بخوره بعد ببریمش دکتر. 

فردا شب خونه مامانم مهمونیه! آخه سیدیم و هر سال مهمون داریم. خانواده های محمد و آقا یاسر شام

میان و فرداشم همه فامیل میان دیدنی.

عید خوبی داشته باشین عزیزای دلم. ببخشین حوصله زیاد ندارم برای نوشتن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

saba
30 مهر 92 18:53
ای وااای...عزیزم...کوروش چی شده؟؟؟ خیلی نگرانم کردی...زود ببرش دکتر..ما رو هم بیخبر نذار....انشالله زود خوب بشه


خدا رو شکر عالیه عشق من! ممنونم که تنهام نذاشتین!
تینا
30 مهر 92 20:03
الهی بمیرم براش
ایشالا زودی خوب بشه کوروشی
عید شما هم مبارک


مرسی خاله جون! ممنونم خوب شد خدارو شکر
نفیسه مامان دلارام
1 آبان 92 9:38
انشالا که زودتر خوب میشه عزیز دلم .


مامی کوروش
1 آبان 92 10:13
بلا دوره زهره جون ، به خاطر سرمای هواست . حتما ببرش دکتر


نمیدونم به خاطر چی بود فقط میدونم که خیلی بد بود
محمدحسين***قهرمان كوچك***
2 آبان 92 2:35
سلام دوست جونم...
خوبي...خوشحالم كه بازم ميبينمت
چندوقتي نيومده بودم.....

در عوض الان با چهار تا پست جديد جديد آپم....منتظرتم....ممنون كه مياي...

دوستتتتتتتتتتتت دارم

اميدوارم زودتر خوب بشي كوروش جونم....

عيدتون مبارك خاله


ممنونم خاله خوبِ خوبم
نازنین
2 آبان 92 15:03
انشالله زودی خوب بشه عزیزم ، عیدتونم مبارک


ممنونم عید شمام مبارک
مانی محیا
4 آبان 92 12:55
راستی عیدت با تاخیر مبارک. مال محیا هم از صبح زود شروع شد


عید تو ام مبارک مریم جون! ای بابا از این مریضیا!