کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

این روزا...

1392/7/16 7:10
نویسنده : مامانی
367 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا ساعت 11 و نیم شب نشده خوابم میگیره. خوب البته صبح زودتر بیدار میشم و اینُ خیلی خیلی

دوست دارم. خیلی کارای عقب مونده داشتم که به علت دیر خوابیدنا و دیر بیدار شدنا همش پشت گوش

میفتاد ولی خدا رو شکر این چند روز انجام شده. 

این روزا در تب و تاب پیدا کردن یه شغل دوست داشتنی ام. من عاشق کارای اداری ام. دلم میخواد

مستقیم با انگلیسی در ارتباط باشه. نمی دونم اصلا همچین کاری برای من پیدا میشه یا نه ولی خیلی

دلم میخواد.سایتای کاریابی ام زیاد گشتم. یکی از موارد خوب بود. ترجمه آنلاین از توی خونه ولی من دلم

میخواد روزی چند ساعت از محیط خونه دور باشم. بیشتر نظرم روی شرکتای هواپیماییُ ایناست. دیگه

اینکه این روزا دلم کارای جدید میخواد. دلم صبوری

بیشتری میخواد.دلم میخواد بهترین باشم ولی تنبلیم میشه.خجالت دلم یه رژیم سخت میخواد که دیگه این بار

بشم باربی ولی کو اراده!! نمیدونم چرا تصمیمام دوره ایه!! سه ماه تخته گاز میرمم. یه دفعه نا امید

میشمناراحت  این روزا یه موضوع خیلی شخصی درهمم کرده. ولی زمان بگذره شاید کمرنگ بشه این غم.

ولی میدونم خلاء بزرگی توی زندگیمه نبودش!! ناراحت

 

* الان بوی قرمه سبزی توی خونه پیچیده! اینم از مزایای زود بیدار شدن!چشمک منتظرم ساعت 8 بشه برم

سیم کارتمُ بسوزونم و یه جدید بگیرم. عصرم تصمیم دارم برم یه بوتیک جدید توی راهنمایی ببینم چی

داره! 

حالا برسیم به قند عسل مامی کوروش مهربونُ نجیبم:

_فقط کافیه ببینه اخمای من تو همه!  دهنشُ تا جایی که میتونه بازززززز میکنه البته افقی اینجورینیشخند بعد

من در بدترین حالتِ ممکنم که باشم خندم میگیره یا خودشُ موش میکنه خنده خیلی فهمیدست!! بیش از

حد. دعواش که میکنم بیشتر از اینکه گریه کنه بهش برمیخوره میره یه گوشه میشینه و به یه گوشه خیره

میشه با لبای آویزون. خوب منم طافت نمیارم و بهش میگم حالا میتونی بیای منُ ببوسی و بگی ببخشید!!

خنثی بعدش دیگه میپره توی بغلمُ بوس بوس  بازیُ لاو و اینانیشخند

_ چند روز پیش محمد رفت فروشگاه شازده کوچولو البته به اصرار منزبان و برای کوروش سی دی مرزبان

نامه و کلی.له و دمنه و 4 تا کتاب از سری کتابای می می نی رو گرفته بود. واقعا من که دوست دارم

سی دیا رو! دو سه روزِ با کوروش میبینیمشون و کلی حال میکنیم. حتما توصیه میکنمشون.

دیگه

خوب که فکر میکنم کوروش اصلا منُ اذیت نمیکنه! بیشتر من اذیتش میکنم برای غذا خوردن یا نخوردنش!

اون کارایی که من اذیت میشم به خاطرشون کاراییِ که مربوط به استقلال طلبی کوروش میشه! همه کارُ

باید خودش انجام بده. همههههههههههههههههه کار خوب واقعا صبر میخواد دیگه! منم که عجولُ کم صببببببرخجالت

دیگه اینکه یه خیاط خوب پیدا کردم یه کت دامن ( بهتره بگم مانتو دامن) دادم برام بدوزه! برای مهمونیای

مختلط خیلی لازمم میشه. خالا 20 ام باید برم پرو ببینم چی از آب درمیاد. رنگشم بین سورمه ای و

بنفشِ!  

دیگه فعلا همینا

راستی!! آتنای نازنینم کاش میشد همدیگرو ببینیم واقعا نمی دونم کی زنگ زدی که من خونه نبودم! ولی

جدا حسرت خوردم که سعادت نداشتم تو و دختر نازتُ از نزدیک ببینم! بازم منُ ببخش!قلبناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مانی محیا
16 مهر 92 8:12
خص
تینا
16 مهر 92 10:57
امیدوارم کاری که دوس داری رو زودتر پیدا کنی عزیزم
عاشق این پسرم من ،ماشالا خیلی باهوس و عاقله عزیییییییییییزمه


با دعاهای شما دوستای مهربونم خدا کنه!!! میسی
شهرزاد
16 مهر 92 17:04
سلام زهره خوبی؟زهره شماره جدیدتو گرفتی میای وبلاگم شمارتو بذاری؟من شماره خودمو میذارم تو خصوصی گرفتی یه اسی میسی چیزی بنداز..یهو شاید اومدنی شدیم .


جون ما؟ گذاشتم تو وبت! 3 تا شماره گذاشتم. یادت نره بزنگی اومدی!!
مامی کوروش
17 مهر 92 8:42
عاشق این پسرهای ام که مثل دختر حواسشون هست کی مامانشون ناراحت می شه از دستشون و تا اشتی نکن ول نمی کنن


منمممم! پسری که هواسش به همه چیز باشه خیلی عزیزه!
اتنا مامان نگین
17 مهر 92 11:52
سلام عزیزم فدات شم شاید باورت نشه ولی موقعی که از مشهد خواستم بزنم بیرون,هتلمون آزادی بود تو بهجت روبروی موزه نادر.کلی بغض داشتم از ندیدنت کلی دعا کردم که امام رضا دوباره بطلبونم تا ببینمت.خصوصی شمارمو برات میزارم که تو کالر ای دی تلفنت هم ببینی زنگیدم.خیلی دوستت دارم .تو هم خو بیا کرج.بوس بوس مهربونم.کوروش جونم هم بوس بوس کن.خصوصی


تو بگی زنگ زدی حتما زنگ زدی دیگه قربونت برم. ببخش پس حتما من خونه نبودم منم بی نهایت حسرت خوردم که چرا نتونستیم همو ببینیم!! اگه شد حتما میایم عزیز دلم
مریم مامان عسل
19 مهر 92 5:42
سلام
به به مامان سحر خیز و فعال!!!
زهره جدا اگه یه کار خوب اینجوری منظورم اداری و مرتبط با انگلیش پسدا کردی دست راستت رو سر من! خوب؟ بگو اگه منو میخواین من یه زنگو له هم دنبالم دارم، اونم میارم!

الهی فدای کوروش صبوم بشم! حالا ببین اون لبای قلوه ایشو که موقع ناراحتی آویزون کرده، خوردن داره یا نه؟؟؟

زهره من این روزا عسلو خیلی دعوا میکنم وقتی خرابکاری میکنه. احساس عذاب وجدان و بی کفایتی در مادری تمام وجودمو گرفته! بخدا اعصاب ندارم این روزا بیا خصوصی بگم چرا


ای خواهر کار طبق میل ما کجا بود!! من دوست دارم تو شرکتای هواپیمایی مشغول شم! خصوصی تو خوندم. شمارتُ بده بهت زنگ بزنم باهم حرف بزنیم خوشگلم. میفهمم غمتُ کـــــــــــــاملا!! راستی نمی دونم خط 0915 رو که دوباره گرفتم تو گوشیم که میذارم اصلا آنتنش نمیاد! باز باید برم امور مشترکین! به همون خونه بزنگ یا شمارتُ بذار برام خودم بزنگم!
مریم مامان عسل
19 مهر 92 5:53
شماره جدیدت همین ایرانسله که باهاش بهم اس دادی؟؟ قبلی رو دیگه نداری؟ پاکش کنم اونو؟

راستی ممنون که واسه منم درخواست داری برا مدرک. حالا خودم هم باید برم؟ چقدر طول میکشه مگه تا بهمون مدرک بدن؟


نه عزیزم شماره جدیدم همون قبلیه. 0915 خواهش عزیزم ولی جالب بود پروندتُ که آورد گفت ایشون مدرک موقتشونُ گرفتن قبلا!! آره گرفتیش؟
مریم
20 مهر 92 18:14
سلام آآآآقا آدرس این خیاط خوبت رو بده ما هم بریم به شدددددت دنبال خیاط می گردم




شمام مشهدین؟ داخل فارغ التحصیلان 6 سمت چپتُ که نگاه کنی مزون دیبا






♥من حجاب را دوست دارم♥_فاطمه
26 مهر 92 2:26
...´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““ ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨“\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( “,¨¨¨¨_)--“--“------/_. سلام دوستم... آپم...منتظرتم