کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

تکواندو, سلام

1392/6/16 17:25
نویسنده : مامانی
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان دلم. وای چقدر دلتنگم برای شماها و اینجا!! مامان سجاد مهربون و دوست داشتنی من! مامان آتنای دسته گل, خاله مریم گلم مامان عسل, مامی کوروش و خیلیای دیگه چقدر دلتنگتونم. هنوز اینترنت منتقل نشده! ولی گمون کنم همین روزا بیادش دیگه. الان خونه مامانم. این مدت اتفاق زیاد افتاده. اولیش دزدیده شدن گوشی موبایلم که هدیه تولدم بود. بعدیش کوتاه کردن موهای کوروشِ! اینقدر خوشگلُ تو دل برو شده که نگو! ولی با دزدیده شدن گوشیم دوباره بی دوربین شدمگریه به همین دلیل بازم عکس ندارم. و این که دوباره تکواندو رو شروع کردم. 9 سال پیش بود که به خاطر کنکور تکواندو رو کنار گذاشتم اونم زمانی که فقط 2 ماه مونده بود به گرفتن دان 1. الان دوباره دارم همه حرکات و فرمها رو تمرین میکنم تا انشالله به زودی برم برای آزمون مشکی! دیگه اینکه کلاس ر.ق.ص عربی هم میرم. البته هنوز اولشِ ولی به خاطرش خیلی خوشحالم.چشمک چند وقته هی پول گم می کنم. واقعا نمی دونم علتش چیه!!نگران دیشب 70 تومن داشتم که به احتمال خیلی قوی توی کیفم گذاشتم. بعدش هر چی گشتم نبود که نبود!!! امروز 50 تومن دیگه از محمد گرفتم بازم یادم نمیاد کجا گذاشتمش!! تموم زندگی رو زیرُ رو کردم پیدا نشد که نشدمتفکرناراحت خیلی دلم میخواد بفهمم پولِ چی شده!!!

کوروش این روزا عاشق ماشین بازیه. یه ماشین مدل داره همش داره با همون بازی میکنه. دایی, بابا, دد, جی جی, ماما میگه و تازگیا به آب میگه داب. همه اعضای بدنشُ میشناسه و نشونشون میده. این اواخر یه روز بردمش مهد نزدیک خونمون. البته فقط برای 3 ساعت. مربیش میگفت اولش گریه کرده ولی بعدش آروم شده و شروع کرده به بازی. از فردا ساعتی میبرمش مهد چون میخوام برم کلاس ر.ق.ص. الانم از کلاس تکواندو برگشتم. همه بدنم درد میکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نادیا و نلیا
16 شهریور 92 18:14
من تو نی نی گپ درخواست دوستی دادم...لطفا بقبول


bashe vasta bebinam chi be chiye asan
مامی کوروش
17 شهریور 92 13:19
به به ورزشکاراان
عزیزم وقتی پول می گیری سریع بذار توی کیفت
با این حواسایی که ما داریم عمرا یادمون بیاد کجا گذاشتیم بعدا از قلک کوروش پیدا می کنیم پول رو! !!!


varzeshkari male ye lahzame :/B akhhhh az in havas
اتنا مامان نگین
17 شهریور 92 14:33
سلام عزیزم خدا رو شکر که خوبید.فدای سرت ایشالله بهترشو میخری.خیلی مواظب خودت باش .میبوسمت ومنتظرت میمونم.راستی 6 مهر احتمال زیاد میام مشهد


joooone man 6 mehr miyay mashhad? pas shomaramo barat khosoosi mizaram hatman bezang behem
مانی محیا
18 شهریور 92 12:45
ای ورزشکار، ای رقاص خوشحالم برگشتی... خیلی بنظرم رقص عربی بهت میاد. فک کن عروسی پسرت عربی برقصی... وااای معرکست


bebakhsh enghadr dirrrrrrrrrr javab midam sharayetesh nabood vay fek kon too aroosiye kurosh ghel mizanamo arabi miraghsam
شهرزاد
21 شهریور 92 16:39
باهات قهرم زهره خانوم


khoda nakone golam man miyam menatkeshi baham ashti mishi
ملی
26 شهریور 92 13:03

آفرین بر تو


fadaye khoobiat azizam