کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

جا به جا شدیم/اینترنت نداریم

1392/6/7 23:45
نویسنده : مامانی
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلم برای اینجا یه ذره شده! الانم اومدیم خونه بابای محمد, کوروش با عموش رفته بیرون که من تونستم دو دقیقه بیام اینجا.  وای الان یک ماهی شده که اصلا سراغ لبتاپ و کلا تکنولوژی نیومدم. الان از دنیا بی خبرم.کوروش توی این خونه حسابی خوش میگذرونه. صبحا که بیدار میشه میره تو حیاط با سه چرخه و ماشینُ توپش بازی میکنه. آب بازی ام که کار هر روزشه! خیلی نمی دونم چی بگم. دوستای مشهدی که پرسیده بودین خونه کجاست  حاشیه کوثر شمالیه. واقعا خونمونُ شکار گیر آوردیم. تلفن خونه خرابه و فکر کنم تا 10 روز دیگه نهایتا اینترنت دار میشیم. فعلا نمی دونم چی بنویسم

راستی خیلی خیلی خوشحال شدم از دیدن نظراتتون عزیزای دلم. اینقدر دلم برای خوندن تک تکتون تنگ شده که خدا میدونه. دلم 48 ساعت خالی و بی دغدغه میخواد که فقط بشینم و تو نت بچرخم. یعنی میشه؟قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اتنا مامان نگین
8 شهریور 92 11:15
فدای تو,ما در کل منتظرتیم ودلتنگتیم.میبوسمت از کرج به کوثر شمالی مشهد.رسید?بوسمو میگم:-*


ghorboonet beram are chejoooooram
محمد حسینی
25 شهریور 92 13:29
سلام . وبلاگی ساختیم به منظور رفع مشکلات ناشی از اضافه وزن ، تنبلی و چاقی . این وبلاگ به شما کمک میکند تا با مشاوره رژیم تغذیه سالم و ورزش کوتاه مدت ، بدون استفاده از قرص های زیان آور لاغری و دستگاه های ورزشی گرانقیمت ، بتوانید در کمترین زمان به صورت کاملا سالم و اصولی و بدون بازگشت ، به وزن مطلوب خود برسید . همچنین اگر با تبادل لینک موافق هستید میتوانید ما را با نام ( تغذیه سالم ، ورزش اصولی و کنترل وزن ) لینک کنید و به ما خبر دهید . هدف از ساخت این وبلاگ تنها شنیدن مشکلات تغذیه ای و ورزشی شما عزیزان و همچنین کمک و مشاوره ی صادقانه به همنوعان عزیز در زمینه کنترل وزن میباشد . منتظر حضورتان هستیم .