کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

امروز-ما-اخلمد

1392/3/23 2:38
نویسنده : مامانی
743 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب با آقا یحیی و خانومش رفتیم حرم. امروز صبج هم رفتیم اخلمد و 7 کیلومتر پیاده روی کردیم. عصر

هم برگشتیم و رفتیم خونه مامانم. انسی اینام اومدن! الان حال ندارم تایپ کنم. و اینم عکسها:

نهار چند روز پیش: پیراشکی سیب زمینی که مواد رو به جای خمیر توی سیب زمینی آبپز می پیچیم.

حیاط خونه طیب جون اینا دوشنبه روز اول شعبان که روضه داشتن! تازه 4 تا بچه نیومدن تو حیاطخنثی

همه وجود من در حال خوندن آوازهای مخصوص خودش!نیشخند

 

محیا خانومی دختر عمو حمیدرضا ماچ

چند روز پیش رفتم توی اتاق کوروش با این منظره مواجه شدماسترس

عکس های اخلمد در ادامه مطلب

دیشب بعد از حرم رفتیم ساندویچ کثیف دور میدون ده دیخوشمزه

بین راه اینجا نگه داشتیم صبحونه خوردیم. چقدرم چسبیدخوشمزه

من و تکتم جون بعد از صبحانه

اینجا کوروش سنگ برمیداشت میزد توی آب

مسیر رفتن به آبشار اخلمد ( توی راه هر کی بود ع/رب بود. فکر کنم عر..بایی که میان زیارت رو با تور یک

روزِ میارن اینجا!

کوروش که توی مسیر خوابید.ساکت

من که بیشتر راه رو از توی آب اومدم! ببینین چه آب زلال و تمیزیه! ممنونم از تکتم جون به خاطر عکساقلب

کوروش خوابالو و عمو یحیی

من بعد از غوطه ور در آبنیشخند

و بالاخره بعد از کلی پیاده روی آبشار 

میدونم همش عکسای خودم شد!! ولی خوب تقصیر من نبود که! بقیه زیاد به عکس علاقه نداشتن!

برعکس من که عاشق عکس و عکاسی و عکاسها هستم!!نیشخند

منظره خواب بعد از ظهرخیال باطل

ما دو سرخوش دوربین ندیده!! البته خودم بیشترزبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

قندک بانو
23 خرداد 92 12:50
ماکه خوش به حالمون میشه با دیدن عکسای تو
اینم برای این گل پسرت که اینقدر اقاس
دلم خواست بیام اونجا از توی آب رد بشم


قربونت برم تو لاطف داری عزیزم
خیلی باحال بود ولی پاهام تا شب درد میکرد
اتنا مامان نگین
23 خرداد 92 14:53
سلام زیارتتون قبول .وای گفتی این ساندویچ کثیفا عجب مزه ای میده .چه جاهای قشنگی رفتید


ایشالا به زودی بیای مشهد باهم بریم زیارت قربونت برم. واقعا صفایی که تو این ساندویچا هست تو هیچ رستوران گرون قیمتی نیست
شهرزاد
23 خرداد 92 14:55
سلام عسیسمممممممممم خوبی موضوع این پستو باید میذاشتی:من-اخلمد-من همش من کلا من این پست پر از منخیلی عکسات خوشگلن دوست جونم.یکی از همسایه هامون خواب دیده ما میاییم مشهدچرا پس خوابش واقعی نمیشه؟


منم دعا میکنم زود بیای مشهد با هم بریم زیارت!
خواهری
24 خرداد 92 0:15
به به. خوش به حالتون. چه قدر عالی.


من قربون تو بشم قلمبه! شما که نمیاین بریم
مریمـ بـآنو
24 خرداد 92 17:02
من بر عکس ِ شمـا همش از دوربین فراری اَم

چه جـایِ با صفـایی


چرا خوب عزیز دلم؟ عکس خاطرست! جاش عالیه
مامی کوروش
25 خرداد 92 9:34
شما هم بدتر از بنده اردک تشریف داری ! همش داری تو اب غوطه می خوری !!!( با لهجه مشهدی بخون – صمیمی ترین دوست من اهل مشهده کلی ازش لهجه فرا گرفتم !!! ) . خیلی خوب بود عکسهات ابجی کوچیکه ،دوست می داشتیم


بی نهایت عاشق آبم! تا کمر خیس شده بودم اون روز اینقدر حال داد!! واقعا جای شما آبجی بزرگِ خوشگلم خالی بود! جون ما بیاین مشهد من ببینمتون دیگه
مامان ایدین
4 تیر 92 3:22
بووووووووس ماشاا... چه جیگری شدی


ممنونم
من و خودم
11 تیر 92 20:12
انشالله همیشه خوشبخت در پناه حق زندگی کنید
و خدا کوچولوی نازتون رو براتون حفظ کنه


ممنونم مهربون
ساراکوچولو
23 تیر 92 18:03
خوش به حالتون...ما که ازگرمای سیستان وبلوچستان مردیم...آه یک لحظه احساس کردم پای من تو آبه بجای تو


وای من که اصلا تحمل گرما رو ندارمممممممممم!! بیاین مشهد بریدد اینجا
مامان نادیا و نلیا
16 شهریور 92 18:10
سلام مامانی...عکسهاتون خیلی قشنگ بود خودتم خیلی خوکشلی
کوروش عزیز هم که دیگه از همه قسمتای عکس دیدینی تره
به وبلاگ ما هم بیا...خوشحال میشم....راستی من مسلمون نیستم ولی مشهد اومدیم و واسه زیارت هم به حرم رفتیم....تو مشهد آبشار قره سو رو رفتیم که خیلی عالی و خاطره انگیز بود
در ضمن لینکت میکنم