کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

کوروشی فنی من!

1392/3/20 5:37
نویسنده : مامانی
388 بازدید
اشتراک گذاری

× این روزا عصر که میشه منْ کوروش خوراکی برمیداریم و می ریم پارک سر کوچمون. کوروش که اصلا

دوست نداره از کالسکش بیاد بیرون. اگه با اصرار من بیاد بیرون کالسکشْ برعکس میکنه و مثلا تعمیرش

میکنه. یعنی یک ساعت باهاش ور میره ها!!خنده انقدر خنده داره! یه آدم نیم وجبی که داره تعمیرات انجام

میده!نیشخند

 

× یکی از همین روزا رفته بودیم مایون. حمیدرضا تو کالسکش نشسته بود. یه دفعه دیدیم کوروش داره تند

تند راهش میبره!!

بعد از جند دقیقه که راهش برد، یه سنگ جلوی چرخای کالسکه گیر کرد و راه رفتنش

سخت شد. دیدم که اومد نشست جلوی کالسکه و دستای خوشگلْ کوجولوشْ کشید به چرخای جلو

ببینه مشکل کجاست؟!!!خنثیبغل آخه تو اون مغز کوچولوی تو چی میگذره قند عسلم؟

 

×تعطیلاتی که گذشت کار خاصی نکردیم. جای خاصی هم نرفتیم! فقط روز اول تعطیلات رفتیم دنبال رئوف

و به اتفاق رفتیم جاغرق کنار رودخونه نشستیم و جوجه درست کردیم و با کمترین امکانات ( من فراموش

کرده بودم خیلی چیزا رو ببرم )خوردیمْ بعدشم زود برگشتیم. خیلی ام شلوغ بود ولی بد نبودْ حال و

هوامون عوض شد. 

×دوست دارم موهای کوروشْ بلند کنم. برای همین از این کش ریزا گرفتم و جلوی موهاشْ میبندم براش.

ولی قربونش برم اصلا شبیه دخترا نمیشه!مژه

× کوروش این روزا به وضوح میگه مامان، بابا، جی..ش! جیز! وثتایی میگه جی..ش که عوضش میکنم و

بعدش میخواد پوشکشْ برداره ببره بندازه توی سطل آشغال دستشویی!!نیشخند

× اون روز دیدم از کوروش صدایی نمیاد!! این ورْ گشتم اون ورْ گشتم، بالاخره توی دستشویی پیداش

کردم! با یه لبخند پهن بهم نگاه کرد و گفت: جی..ش!! آره جون عمش!!خنده داشت با شلنگ دستشویی

بازی می کرد!!ابرو

×راستی! چه خبر از انتخ..................ابات؟ من که خیلی سر در گمم!!نگران 

×فردا روضه طیبه جونه! مادر شوهر انسی! دوست دارم برم. اگه خدا بخواد. راهشون به ما دوره!متفکر

× الان با نوت بوک سفیده اومدم! عکسا تو لبتاپ سیاهست! با اون بیام عکسم اضافه میکنم به این

پست! 

×یه بار نوشتم همه اینا رو سییستم هنگ کرد همش پرید!!! دوباره نوشتم.گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامی کوروش
20 خرداد 92 8:29
عزیزم نمی دونستی مگه بچه های متولد زمستون فنی هستند
وای یعنی اگر همسر من اون صحنه به پریز زدن رو می دید یک نکاتی بهتون متذکر می شد !!!



جدی میگی؟ نمی دونستم! من که میمیرم برای این جیگرای متولد زمستون! بابا پریز تلفن بود برای همین با خونسردی برخورد کردم!
ملی
21 خرداد 92 12:01
من که بی خیاله انتخا...........باتم
دوره این مهندس کوچولو بگردم مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن


به نظر من نمی شه بیخیال بود ملی جونم. شاید وضعیت یکم بهتر بشه. باید کمک کرد به اص.....لاحات! میبینی چه مهندسی دارم؟
محمدحسين(قهرمان كوچك)
22 خرداد 92 1:58
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......*آپیم....بدو* بیا ....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
22 خرداد 92 2:54
________$$$$$$ _________________$$$$$$$$ ________________$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$$$$___ ____________________$$$_$$$$$$_$$ __$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$ _$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$ ___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$ _____$$$$________$$$$$$$$$$$$ _______$__________$$$$$$$$$_$$$ ________$__________$$$$$$$$__$$$ _________$_________$$$$$$$____ $$ __________$_______$$$$$$$$_____$$ ___________$_____$$_$$$$$$_____$$ ____________$___$$__$$$$$$$___ $$ _____________$_$$___$$$$$$$$__$$ ______________$_____$$$$$$$$___ _______________$____$$$$$$$ ____________________$$$$$$ ____________________$$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$$ ____________________$$$$$$ ____________________$$$$$$$ ____________________$$$$$$$$ ____________________$$$$_$$$$ ____________________$$$$__$$$$ ____________________$$$$__ $$$$ ____________________$$$$___$$$$ __________________ $$$$$___$$$$$ _________________ $$$$$$___$$$$$$ ___________________$$$_____$$$_$ _________________$$$_$__$$$$__$ آپيــــم دوست خوبم...منتظرتيم.....
اتنا مامان نگین
23 خرداد 92 14:59
یعنی امسال امام رضا منو میطلبه


ایشالا که می طلبه
شقایق مامان آرشا
3 تیر 92 11:48
قربون مهندس کوچولو مامانی سیستم هنگ میکنه مشکل نیست آقای مهندس که دم دست هست



:d