کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

بدون عنوان

1390/8/9 22:27
نویسنده : مامانی
406 بازدید
اشتراک گذاری

به به!

سلام پسر خوش قدم مامان

چند روزه مشهد داره بارون میاد و من عاشقشم.

بابا می گه پسرم از بس خوش قدمه امسال اینقد بارون میاد.از خود راضی

امشب رفتیم با بابایی جون لوستر خریدیم ولی نیاوردیمشون خونه.

٤ شنبه آقاهه میفرستشون.

دیگه بگم برات که بعدش رفتیم علیزاده و ماست و پنیر و قرقوروت و خیار شور خریدیم و الانم من اومدم خونه

و بابا جون رفته خونه مامان اعظم (مامان بابا) آخه فردا می خوان برن تهران. منم دارم آش کوفته ریزه

درست می کنم, که تو این هوای سرد پاییزی خیلی می چسبه!

کی می شه پسرم باشه با هم بریم ددر و خرید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوروش
10 آبان 90 11:37
چیزی نمونده نی نی ات بیاد تو بغلت
مریم مامان عسل
19 آبان 90 15:32
سلام زهره جان خوبی؟ دلم برات تنگ شده. کوروش کوچولو خوبه؟ برام دعا کن. اول آذر سزارین میشم. دعا کن نی ی سالم باشه. مواظب خودت و آقا پسرت باش که سرما نخورین. مرسی که سر زدی به ما. بوس. تا بعد...
مامان محمد پارسا
20 آبان 90 9:06
سلام عزیزم خوبی ؟وای نی نی شما هم تقریبا با نی نی من هم سن هست انشاالله نی نی شما هم به سلامت دنیا بیاد خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم