کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

دوستای گلم سلام

1392/3/4 19:30
نویسنده : مامانی
512 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب کوروش جان در یک اقدام محیرالعقول لبتاب رو به اون دنیا فرستاد. موبایل باباشُ گذاشته بود لای لبتاپ و درشُ بسته بود و روی لبتاب ایستاده بود. ال سی دی کاملا داغون شده و الان من از طریق کابل اچ دی ام آی با تی وی در خدمت شما هستم. 700 تومن تو گلوی مبارک گیر کرده. ایشالا درست بشه بازم میام پیشتون. فعلا که خیلی کار کردن اینطوری برام سخته.هیپنوتیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان یلدا و سروش
4 خرداد 92 19:52
فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسانها کافیست
این نگاه را برایت آرزو میکنم ...


خیلی زیبا منم همین آرزو رو برای شما دارم عزیزم
مامان یلدا و سروش
4 خرداد 92 19:53
ای وای من. عجب حرکت انتحاری انجام داد این گل پسر


بد جوووووووووووور!! توجهات فقط مال کوروشِ نه لبتاب!! نمی دونه مامانِ موتادش الان چجوری نشسته جلوی تی وی داره مثل اس.کلا مواد میزنه
مرجان مامان آران
4 خرداد 92 21:36
خوب به سلامتي كه خرابكاري كرده انگارررررررررر


چه جوووووووووووورم
مامی کوروش
5 خرداد 92 8:01
ههههه یعنی عاشقتم کوروشی ، ماشا... عزیزممممم


از طرف مامان کوروشی
مانی محیا
5 خرداد 92 12:13
شما چرا اینقدر بد میاری تو وسایل خونه. جدا یه صدقه بده براشون. 700 تومن چیه فعلا هیچی با 700 تومن نمیدن... ایشاله خیر باشه ازین ببعد


واقعا همینطوره!!! همه چیمون زود خراب میشه در صورتی که مواضبشونم به خدا!! واقعا الان با این پول چه چیزایی میشه خریددددددددد؟ ما همین لبتاپ اچ پی رو 2 سال پیش 900 خریدیم الان یه ال سی دیشُ باید 700 بگیریم
منا مامان الینا
5 خرداد 92 12:20
خخخخخخخ
اینم عاقبت نظر نگذاشتنت!!
دنیا دار مکافاته خواهر !

از دست این کوروشی حالا چیکار داشته موبایل و گذاشت داخل لب تاب؟!!! امان از دست این بچه ها

راستی زهره جون چرا آهنگ وبلاگت صداش اینطوری شده ؟
انگار خواجه امیری داره تو حمام میخونه اشکال از فرستنده است یا گیرنده عایا؟


دیدیم ازش صدایی نمیاد. نگو داشته برامون گل می کاشته!! از این به بعد نظر میذارمممممم. بد عاقبتی داره گویا فرار کردن
سنی
5 خرداد 92 16:26
ای جاااااااااانم دیگه فکر کنم تو این سن و سال آغاز اینجور خرابکاریهاشون باشه..همه چیزو باید از دسترسشون دور کرد
کوروشی شیطون رو ببووووس


آره عزیز دلم همش داره فکر میکنه بعدشم یه خرابکاری دیگه قدشم بیشتر از سن و عقلش بلند دستش به همه چی میرسهههههههه
مریم مامان عسل
5 خرداد 92 18:05
هههههههههههههه
خخخخخخخخخخخخخخخخ
مردم از خنده!
از دست تو وروجک!
زهره میگم هروقت دیدی سکوت بچه بیشتر از 5 ثانیه طول میکشه حتما یه سری بهش بزن.
اینم باشه درس عبرتت!
حالا اون لبتاب درست بشو هست با نه؟؟

واقعا فکرشم نمیکردم بخواد همچین کاری بکنه مریم بغض کرده بودم مثل بچه ای که عروسکشُ ازش بدزدن درست میشه ولی 700 تومن خرجشِ!!
شهرزاد
5 خرداد 92 23:30
fek kooooooon chetori in harkat b aghlesh reside


chiii begam valaaaaaaaaaaaaaa, felan ke ba tv on mishamm emrooz mohamad mibare labtopo bede doros konan!! manam ke motaddddddddddd
ملی
6 خرداد 92 11:10
دیگه ما چیزی برامون نمی مونه با این فسقلیا قلقلیا


والا بوخودا
مامان یلدا و سروش
6 خرداد 92 12:42
حالت رو بدجوری درک میکنم. میدونم یه پسر بچه شیطون و خوردنی چجوریه...
قربونش برم.




وای وای! الان خونه مامان دارم با چه ولعی وبلاگ میخونم!! از دست این پسر کوچولوهای شیطون خدااااااااااااااااا