کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

پیاده روی- حالت تهوع

1391/11/17 19:06
نویسنده : مامانی
438 بازدید
اشتراک گذاری

امشب منُ کوروش حســــــــابی شال و کلاه کردیم و با کالسکه رفتیم بیرون! اول تصمیم داشتم بریم پارک!

ولی بعد رفتیم خونه مامان اعظم! هوا سرد و در عین حال عالی بود. منم یه خبطی کردم برای کوروش یه کرم

کارامل خریدم.آخ 1 ق غذا خوری بیشتر ازش نخورد خوشبختانه! 2 ساعت بعد دیدم داره مثل آبشار بالا

میاره! ( با عرض معذرت ) بعدش آب خورد باز بالا آورد. دیگه سریع حاضر شدیم بردیمش کلینیک سلامت

کودک که 20 نفر تو نوبت بودن تا این که درمونگاه جای خونمون باز بود و بردیمش یه آمپول b6 زد. ولی بازم تو

خونه بالا آورد. یه دقیقه شیر خورد. باز بالا آورد. دو قاشق آبجوش نبات خورد بازم همین طور. میترسم بهش

شیر بدم. نگران

خیــــــــــــلی نگرانشم. خیلی. بچه ها راهنمایی کنین لطفا.گریه

بعدا نوشت: الان ساعت 4 صبحه! پسرک شیرینم دوباره بالا آورد, همون چند قطره شیری که خورده بود.

خدایا خودت کمکم کن!!!!گریه

بعدا تر نوشتم:

خدا رو شکر الان کوروش خوبه! از صبح هر چی شیر خودمُ میخورد بالا نیاورد ولی به محض اینکه به اندازه نصف قاشق چای خوری بهش کته و ماست و نعناع دادم بالا آورد. بعدش مامان اعظم زنگ زدن و گفتن فقط یه خورده آب مرغ رو قاشق قاشق و با فواصل زمانی بهش بده بخوره. البته قطره * متوکلوپرامید* رو هم پیشنهاد دادن! بعد از خوردن قطره و آب مرغ خدا رو شکر خوب خوب شده! یعنی الان حدود 8 ساعتِ که بالا نیاورده!

خدایا شکـــرت! خدا جون دیشب خودمُ برای ثانیه ای گذاشتم جای مادرِ بچه هایی که بیمارستان بستری هستن! خدایا خیلی سخته! به دادشون برس! صداشونُ بشنو!ناراحت

عزیزای دلم! نمیدونین چقدر خوشحالم که شماها رو دارم. ممنونم ازتون که نگران کوروش شدین! چقدر خوبه حس کنی برای کسی مهمی! مخصوصا تو این دنیایی که دیگه دوستی های واقعی همه با دو رویی و دوروغ همراهه! مرسی که حال کوروش براتون مهمه! خیلی خوشحالم از داشتنتون!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نرگسی
17 بهمن 91 1:30
عزیز دلممممممممممممممممم


مریم مامان عسل
17 بهمن 91 4:57
سلام.
نگران شدم
منم یه بار به عسل دنت دادم تا چند روز همش بالا میاورد
ظهر ناهار چی بهش داده بودی؟
نگران نباش
یکم معده شو سبک نگه دار
اسهال هم هست؟
کته ماش براش درست کن در حد دو سه قاشق بده بخوره
یه دفعه معده شو پر نکن
اگه بهتر نشد تا فردا صبح حتما ببرش دکتر معاینه کنه.
چرا نی نی گپ جواب نمیدی؟؟
صد بار پی ام دادم جواب ندادی
چراغت روشنه


مرگ بر مواد غذایی صنعتی! من که دیگه بمیرم از این آشغالا نمیخرم برا بچم!! مرسی از پیشنهادات! انجامشون دادم. خوب بود. بابا من نی نی وبلاگم صبح تا شب بازه! ولی خودم که اینجا نیستم ولی ببخش اگه پی ام دادی جواب ندادم. ندیدم خوب
سمانه
17 بهمن 91 7:48
سلام زهره جون خوبی به کوروش عرق نعنا دادی؟ برای ضد عفونی کردن معده خیلی خوبه یا نبات سوخته باعرق نعنا اگر دوست داشتی امتحان کن
راستی چرا دیگه نمیای خونمون دلم برات خیلی تنگ شده عزیزم


دیشب که حتی یه قطره آبم نمیتونست نگه داره! عرق نعناع دادم ولی بالا آورد ولی امروز خوب شد! با کوروش نمیشه. ایشالا یکم بزرگتر بشه حتما میام. مائده جونمُ ببوس
سمانه
17 بهمن 91 10:41
راستی زهره جون چی شده که باعث شده ناراحت بشی ؟چرا می خوای رمز دارشی؟


مهم نیست! منصرف شدم
فرنوش
17 بهمن 91 10:55
خب عزیزم
یه دکتر دیگه ببرش حتما
خیلی خطرناکه


نیاز نشد فرنوش جون! اوهوم خودمم خیلی نگران بودم.
مامان کوروش
17 بهمن 91 12:35
زهره جون ببرش دکتر اینهمه بالا اوردن برای بچه خوب نیست ، شاید باید دوباره ضد تهوع بهش بزنن .
انشا... هیچ چیش نیست ، نگران نباش عزیزم


همون قطره رو که خورد خوب شد. خوشحالم که خوب شد!مرسی مهربونم
مــــــــــــــــلی
17 بهمن 91 13:27

حتما فاسد بوده مصمومش کرده
بمیرم واسه کوروش جونم
ما رو بی خبر نذاررررررررررررر


خدا نکنه عزیز دلم. آره لعنتی معده بچمُ داغون کرده بود. خوب خوب شده الان. مرسی ملی مهربونم.
مریم مامان عسل
17 بهمن 91 14:00
سلام زهره جونم کد راست کلیک و کد جلوگیری از انتخاب متن گذاشتم کار میکنه نمیدونم چرا میگفتی نمیشه
مریم مامان عسل
17 بهمن 91 14:01
کوروش بهتر شده؟



آره شکر خدا خوبِ خوب شد! مرسی به خاطر دیشب که آرومم کردی
فاطمه و فائزه(زويشا)
18 بهمن 91 2:19
آخي..........طفلكي كوروش........
حتما خيلي هم ضعيف شده..........
خدا رو شكر كه بهتر شده....زهره جون مراقب خودتو كوروشي باش....
خوشحالم كه حالش خوبه..


آره طفلکم خیلی بیحال بود. دل منم که داشت از سینه درمیومد با دیدن این حالش! خــــــــدا رو هزار مرتبه شکر!
شهرزاد
19 بهمن 91 0:53
کارامله بی ادبه بیببببببببب من یه روز نیومدم اینجا کوروشو چیکار داشتی اصن بچه به این بامرامیو دلت اوم مریض کنی؟از همینج فتوای حرام بودن کاراملو صادر کردم.خخخخخخخ زهره جونی مواظبش باش خیلی آقاس بامرامه اخلاقاش به من رفته خخخخخ


خودمم از همین تریبون هر کالای خوراکی اینجوری رو حرام اعلام میکنم. باشد که مقبول افتد.
Windysmith
29 بهمن 91 18:05
عزيزم اومدم نظر بارونت كنم شايد بگي چرا كامنتامو تاييد نميكني و رمز نميدي
من خيلي دوست دارم زهره جووون
خوشحالم حال كوروشي خوبه
كارامل بي تربيت چرا كوروش نازمو مريض كردي
ولي حالا واست تجربه شد


من همه کامنتاتُ تایید کردم بوخودا