کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

یک روز کامل با کوروش+ سوغاتیای مامان اعـــظم مهربان

1391/9/4 21:18
نویسنده : مامانی
962 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مــامانم خیــر سرش می خواست اتاق و کشوهای منُ مرتــب کنه! اونم بعــد از مدتها

منــم که مثـــل یک پیــشی ملوســــــــــ هر جا مامانـــم بره باید برم. بدیــو بدیــو رفتم دنبالش و به هر

چــی دست میزد همونُ میخواستم!

خووووووولاصــه خانوم آقاییــ که شوما باژیـــن!

یک بار مامانم کشومُ مرتــب کرد من فـــرتی خودمُ رسوندم و تیر تپـــرش کردم. بعد مامانم در کمدمُ باز

کرد تا من با کتابامُ وسایل نقـــاشیم مشــغول شــم! ولی فقط چند ثــانیه باهاشون بازی کردم. و بعد

رفتــم سراغ سطل آشغال اتاقم و شُلُپّی پـــرتش کردم رو زمیـــن! گویا پدر مهربــــــانم چند روز پیش

در اتـــاق من تخـــمه خورده بودن! پــرت کردن همانا! پــرواز پوست تخمه ها همانا! و نعــره مامـــان هم

همانا!  بعــدش مامان باز شروع کرد به قربون صدقه رفتن من! گویـــا یادش اومده بود من هنــوز نی نیَم و

عــقل درســت حسابی ندارم که! و نبــاید سرم داد بزنه! (خــدایا به مــادر خوبم ثبــات روانی عنــایت پ

فرما). بعـدشم که رفتم تو تــختمُ مامان هر کلاهی که پیــدا میکرد میذاشت سرم منم درش میاوردم 

سریــع! نبــاید گذاشــت هیـــــــــــچ کس حتی مادر آدم سر آدم کلـــاه بذاره! بعدشم که بابا اومد و نهار 

خوردیـــم.( جوجه و سوپـــ گرفته بودند ) بعد خوابیدم و بعدش بیدار شدم و گویــا قرار بود مامان اعظــم از 

شیــراز امشــب برگردن!( مسافــرت بودن ) مامانم می خواســـت شــام درست کنه و ببریم خونه مامــان

اعظــم! ( چون  عمه آزیــم دانشــگاه داشت و نمی تونســـت شام درست کنه و عمــه ریحانه هم خسته

بود چون میره سر کار ) بابــام رفت رون مرغ خرید و مامانم شام درست کرد و بعدم رفتـــیم راه آهن دنبال

مامان اعظــم و بابا خســرو . اونا از دیدن من خیــلی خوشحال شدن و کلی بوسم کردن! بعدشــ که

اومدیــم خونشون و شــام خوردیم نوبتـــ سوغــاتیا بود. عکــساش در ادامه مطلب

1) به اینـــ پست عکــس اضافه شد! امــید که دوبــاره فیـــــــــــــ؟!لتر نشده باشه!

2) مشـــغولُ زُّنــبه ای اگــه رای نداده رد شی!! توضیحات در اینــــ پست

3) مـــاهِ بــخور بخــور هم اومد دوبــاره!! بــرای ما مشهدیا که یادآورِ  شــله می باشد! امید که آدم

شویم!

و یادمان باشـــد:  

                           «حسین بیشتر از آب تشنه لبیک بود اما

                                               به جای

                                        افکارش تشنگیش را نشانمان

                   

                     دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند.» 

 

 اینجــا بعد از پرواز تخــمه ها و همانا و ایناست! که وضعــیت به حالت عادی برگشته! 

 ایـنجا داشتیم عکسای سفر مامان اعظــم و بابا خسـرو رو میدیدیم. این خانومِ هم مامان اعظــممِ! 

اینم منم که یکــی از سوغاتیام تنمه!!

اینــم مامانم که جو عــــــکس ولــش نمی کنــه لامصـب! سنی ازش گذشــته ها! و مانتــوشم سوغاتیه

اینــ هم روال کار من هنــگام نمــاز خونــدن کســی!

اینــجا هم نمی دونــم بــاز چِم بـوده! 

ـا

اینجــا وقتیِ که مــامان کلاه سرم میذاشت و منــ بر میداشتم. موهـــا رو دارین که؟

زاویـــه رو!!

نــگاه پر از عشــق به مـآدر

کــشوی لبــاسام

وقــتی مامــآن نــذاشت کــشو رو تیر تپر توپور کنم دیگــه من این شکــلی شدم!

 زیـــر دکمـه ای سوغـاتی

مامانم که جو گــیرِ همچنـــان

ایــن خانوم دیـــگه سوغاتــی نیستا, مامــآنمه

مانـــتو سوغـاتی مامان

یــه کرم مرطـوب کننــده عالــی

یه بافـــــت دیــگه

بـافت سوغــاتی

ایـــنم من که خوابــم میاد!! هیــش کی منُ درکـــ نمیــــــــــــــ کنه! 

خالــه انسی اینجا شبیــه داییــ رضا نیفتادمـــــــــ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ملی مامان میکاییل
26 آبان 91 22:37
وااااااای چقدر سوغاتی خوشگل دسته مامان اعظم درد نکنه ، می بینی تو رو خدا هیچ وسیله ایی براشون جذابیت نداره تا وقتی که تو بخوای برش داری


آره بنــده خدا خیلی زحمت کشیدن! ینــی هیچی ها!!!
سپیده
27 آبان 91 1:21
چه مامان خوشگلی بزنم به تخته...
چه سوغاتی های شیک و قشنگی مبارکت باشه کوروش خان


ذوقــ زده شدم از دیدن نظرت سپیده نازمـــ! ممنونــم از تعریفـت گلم. نگــاهت زیباست
مامان ابوالفضل
27 آبان 91 2:13
1. سلام
2.سوغاتیها مبارک
3.رای دادم
4.آدرس وب رزیمتون
5.فکر کنم لاغرتر شدین مبارکه
6.موفق باشی


1. علیک سلام عــزیزم
2. ممنونمــ قابلی نداره
3. لطفــ کردین!
4. چیــز خاصی نمی نویسم توش فقط چیزاییــ که خوردم و میخورمــ ولی جشم براتون میذارم خصوصـی
5. آره 10 کیلوییــ کم کردم.
6. شما هم همینـطور عزیز دلــم
نرگسی
27 آبان 91 16:03
چشمت روشن عزیزم .. وااااااایییی چه سوغاتی هایی .. خوش به حالتون .. مامان اعظم کاملا مشخصه که خیلی خیلی مهربون هستن .. خدا حفظشون کنه براتون .. کوروش عزیزمممممممممممممممم بووووووووووسسسسسسسسس


ممنونــ نرگس جون! قابل شما رو نداره! تو همیــشه به ما لطف داری گل مهربونــم
ستاره زمینی
29 آبان 91 9:27
عزیزم سوغاتیها مبارک.
دست مامانی اعظم درد نکنه.
گل پسری تاج سری.


ستاره زمینی
29 آبان 91 9:29
مانتوتم مبارک که سوغاتیه کوروش جان مامانی مگه چند سالشه که میگی سنی ازش گذشته....


مرسی ستاره زمینی! خیلی وقتِ کامنتی ازت نداشتم! مرسی که باز روشن شدی عزیزم. 25رو داره پر میکنه دیگه حاج خانوممان!
مریم مامان عسل
29 آبان 91 18:26
دم مامان اعظم گرم!
شوغاتی ها خوشملننننن یه مبارکی و دل خوش استفاده بشن!
آقا پیرو گفته ای جنابعالی من رفتم دوباره رای دادم این بار به سه نفر که رادیم که قفول بشه!
اول به کوروش رای دادم جیگر خودم از همه بانمک تره.
خانوم چه فعال شدید پستای پر و پیمون میذارید.
ای ول!
توصیفات اول این پست از زبان کوروش منو مردوند از خنده ها! به جان خودم!
گوله نمکه این بچه!



ممنونم از الطافــ شمــا! جان تو قابل تو رو نداره! فقط یه 50 کیلویی اضافه کنی حلــه
چه کنیــم
آخه مامیش گولـه نمـکه! تو که خوب میدونی عزیــزم
مریم مامان عسل
29 آبان 91 18:27
زهره یه سوال؟؟
اون مانتو شکلاتیه اونجا چجوری وایساده؟؟؟
پشتش چیه آیا؟


شقایــق واستاده پشتشــ گرفتدشــ!
می بینم که باز سوالای خلاقانه میپرسی خنگولـِ منــ!
مریم مامان عسل
29 آبان 91 18:30
زیر دکمه دار چقده گرون شده نامرد!
یکی برای عسل گرفتم معمولیه ها!!!
15000 تومن!
تازه یه بار هم بشورمش رنگ و روش میره


والــــــا! چی ارزونـِ خواهـــــــــَر؟
ولی مامان اعظم میگفتــن اینا رو دونه ای 7500 گرفتــن البته از شیراز. جنساشم عالــــی! پاساژ فردوسی که باید بره گــم شه! شده آشغال فروشــی! برو سر رضای 33 تاپ لاین چیزای خوشگلی داره و خوبِ قیمتاش!
مامان محمد صدرا
5 آذر 91 17:57
خصوصی