کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

خواهر جونم

1391/7/20 12:40
نویسنده : مامانی
510 بازدید
اشتراک گذاری
دوست جونای نازنینم! خواهری دسته گلم دوباره شروع کرده به آپیدن! برید پیشش! تا سست نشده بازززز www.senafaronesfi.niniweblog.com امروز رفتم آرایشگاه البته بعد از این که ناهار و خونه مامان عزیزم همراه خانواده میل کردیم ( قیمه با فسنجون) و کوروش و پیش خاله مهربون و مامان ملی گذاشتم و با یگانه سوار بر رخش تازه تعمیر شده شدیم و رفتیم. آقااااااا داشت صورتمو تیغ میزد یه دفه یه تیکه از پوست چونمو برد. منم هیچی نگفتم حالا! خود خانومه میگه نه هیچی نشده فقط یه خورده پوسته! میخواستم بگم پ ن پ عزیزم بیا یه تیکه گوشت بردار تعارف نکن!!!! حالا پاشدم تو آینه میبینم یه برش عمیقیم بود! بعد خانومه دویده یه پنبه پر بتادین چپونده روش! دادم رفت هوااااااااا! همه داشتن بهم میخندیدن! کجاش خنده داشت واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!! از کوروشم چی بگم دیگه!!!! به معنای واقعی تخس شده! مثل خودم:S از دیوار راست میره بالا! روزی 2 تا سه بارم از رو موتورش میفته :D دیگه برا خودشم عادی شده! عکسم ندارم! برین تو وبلاگ خالش ببینین!:دی ( اون روز خونه خاله انسی بودیم کوروش در حال حرکت مار گونش ( خزیدن) بود! با دوربین خاله میخواستم ازش عکس بگیرم! تا دوربین و دید واستاد و یه ژستی و لبخندی! دوربین که رفت کنار باز به راهش ادامه داد! باز دوربین! باز واستاد و لبخند!! مرده بودیم از خنده از دستششششش! باباش میگه وقتی از نوزادی تا حالا قریب به 200000000000000 تا عکس داره معلومه عکس العملش به دوربین چی میشه دیگه!! :دی پ.ن: میگم نی نی وبلاگ مشکل داره یا فقط مشکل منه!! هیچ امکاناتی نداره قسمت ارسال مطلب جدید! نه فونتی! نه رنگی! نه عکسی! ها؟ پ.ن1: انسی چاقالو بیا اون وبلاگ یکم لاغر کن!:دی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ملی مامان میکاییل
20 مهر 91 7:21

مگه تو تیغ می زنی به صورتت ؟؟؟
میبینی این آرایشگرا خدایی چه آدمای بی ...ری اند من روزی که واسه اولین بار می اومدم مالزی بهد چند ماهی هم می خواستم شوهر محترمو ببینم رفتم آرایشگاه ابروهامو برداشتم اومدم دیدم عینه قاتلا یه خط انداخته بین دو تا ابروم قرمز شده بود اینقد زشت شده بودم کلی هم می سوخت
آدرس نبود دوستم فقط یه کلمه سه حرفی بود


الان شدم scar face آی کیو به جای آدرس وبم گذاشتمش دیگه دوباره ببینش!
یگانه
20 مهر 91 14:53
از جمله ی اخر ممنون



خواهش عزیز دلم. مامانتو با کمک هم میکنیمش باربی! مثل خاله زهره
خواهر جونت
20 مهر 91 15:00
ممنون از اینکه به فکرم بودی.
گرد دیروزی شده موعظه گر امروزی.
جم کن ای دوکون دسگاهار. دو تا اسکل چاق ( تیوپ و زنبور ) یک خنه ی مجازی را انداختن فک مکنن چه خبره ه ه ه

( از طرف یک حسود )


من همیشه به فکرتم عزیزم. گرد خودتیو خوارشوهرات و خواهرت پررررررروو!!
حسودو خوب اومدی!!
ملی مامان میکاییل
21 مهر 91 12:32
اونی که آی کیوش شده بود 90 تو بودی عزیزم آدرس واستم نذاشته بودی به پیر به پیغمبر راستی می دونی منظور از این پیر که قبل از پیغمبر میاد کیه ؟؟؟


ههههههههههههههههه!! به قول خودت از عمد تستا رو نزدم که انیشتین دپرس نشه پیرم که همون حضرت خضر فک کنم آره؟ الان برات آدرسو میذارم.
الهام
22 مهر 91 21:06
من نفهمیدم رمز ماله کجا بود؟


فرستادم برات
مامان کوروش
24 مهر 91 7:45
عزیزم همه جور فونت و رنگی داره
فکر کنم مرورگرت مشکل داره


مشکلم حل شد عزیزم.