کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

چند تا عکس از این مدت

1391/6/18 2:01
نویسنده : مامانی
579 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز خودم. من خیلی شرمندم از تاخیرم. کوروش یه پسر ناقلا شده که اصلا نمیرسم بیام

و تایپ کنم. همش میخواد لبتاپ و بگیره و بزنه روش. فکر نمیکردم اینقدر مشغولش بشم. ولی به هر جال

من عاشق این مشغولیتم به شدت. باید بگم که همتونو خوندم و در جال جاظر 12 روز هستش که با 

برنامه غذا میخورم. و همه میگن سایزم تغییر کرده. یه وبلاگم ساختم که هر چی میخورم مینویسم اونچا

به همراه دو نفر دیگه. هر کی مشکل ما رو داره میتونه رمز و آدرس اون وبلاگو داشته باشه و اونم در 

رقابت ما در کم کردن وزن شرکت کنه! 

ممنونم از دوستان عزیزم که نگرانم شده بودن و نظراتشون خیلی خوشجالم کرد. 

نظرات و فردا می جوابم.ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان کوروش
18 شهریور 91 9:06
ای جانم که بزرگ شده و سوار سه چرخه می شه



نمیدونی چی شده! یه پا ناقلا
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 11:47
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 11:47
ای جانم چقدر نازه خدا حفظش کنه


گیسو جانم خیلی نازه عزیزم
مامان ابوالفضل
18 شهریور 91 14:13
سلام عزیز.چند وقتیه با وبت آشنا شدم.پسرنازی داری .هنوز کجای کاری اینقدر درگیر میشی که به کارای شخصیتم نمیرسی این مشغول بودنا شیرینه.آدرس اون وب رم میدی؟به ماهم سربزن.کوروش رواز طرف من ببوس.


سلام عزیز دلم. واقعا که شیرینترین سختی دنیاست. باشه خصوصی برات میذارمش.
mamane arshin)farnaz)
18 شهریور 91 15:08
salam,arshin dar mosabeghe nini ba hejab sherkat karde mamnun misham age behesh ray bedin. www.koodakeman91.niniweblog.com


باشه عزیزم
نرگسی
18 شهریور 91 17:22

اینا هم برای تو دوستم که شروع کردی به وزن کم کردن ..



ملی مامان میکاییل
18 شهریور 91 23:52
مامان زهره خوش تیپ می شود ای ول
تو این چند روزی که کوروش رو ندیدم قیافه اش عوض شده این بچه ها ماشالله یهویی تغیر چهره می دن


قربون تو! لطف داری عزیزم. اره خیلی جالبه این تغییرات نی نیا
نایسل
19 شهریور 91 17:56
زهره روم نمیشه بگم 130 کیلو شدم
چی کار کنم


عب نداره بابا! بیا شروع کن! درست میشه!
یگونه
28 شهریور 91 1:03
ای کوروش اگه دستم بهت نرسه 2 لپی قورت میدم . دیگه کارت به به یک جایی رسیده که دیگه نمیزاری خاله د بیچاره ی 2 خط فقط 2خط بنویسه


میبینی حاله