کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

کوروش احساساتی...

1391/6/6 3:08
نویسنده : مامانی
475 بازدید
اشتراک گذاری

امشب یه اتفاق عجیب افتاد. محمد داشت برای کوروش با موبایلش آهنگ میذاشت. 6 تا آهنگ پشت سر

هم بود. تا رسید به آهنگ فیلم پاپیلون. یه دفه ای کوروش بغض کرد و زد زیر گریه. آهنگ و قطع کردیم آروم

شد. باز پخش کردیم همون جوری بغض کرد و گریه کرد. وای چند بار ذیگه هم تکرار کردیم تا مطمئن

شدیم واقعا به خاطر آهنگه بود گریه و بغضش! خدای من! یعنی کوروش غم عجیبی که تو این آهنگ نهفتست رو میفهمه؟ یعنی پسر من اینقدر با احساسه؟فرشته بی خود نیست که به این موسیقی میگن

قطعه ای برای نشنیدن! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

nafi3
6 شهریور 91 19:35
چه جالب کوچولوی احساساتی


واقعا جالب بود
نرگسی
6 شهریور 91 20:50
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــز دلم ..


مریم مامان عسل
7 شهریور 91 7:42
وایییییییییییییییی
جدی میگی زهره؟
منم از بچگی هم از فیلم پاپیون میترسیدم هم از آهنگش!
نمیدونم چرا ازش میترسیدم وقتی بچه بودم.
اون حس بد هنوزم همراهمه!
شاید بخاطر فضای غمگین فیلم بود شایدم بخاطر اون چند صحنه که اون مردای جزامی رو نشون میداد.


آره مریمی! نمیدونم چرا کوروش گریه کرد با یه بغض غمگین!! اون که اصلا ندیده بود پاپیلونو! اصلا مگه یه بچه 8 ماهه این چیزا حالیشه؟
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 15:52
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


مرسی رای دادم.
خاله سمانه
10 شهریور 91 0:26
الهي قربونش برم واقعا اهنگ غمگينيه
با احساسات كوروشم بازي نكنين اون يك مرد بزرگه با يه قلب اندازه فنچ


سلام سمانه جونم! خوشحالم میبینم نظرتو عزیزم. نه دیگه نمیذاریم اون آهنگو گوش کنه!
یک عدد خانومی
12 شهریور 91 3:15
آخی گریه کرد پسرک؟
دیگه براش نذار. شاید غصه اش بشه
بدو برو خصوصی جات


اره با احساس بچم! مرسی به خاطر رمز
ملی مامان میکاییل
12 شهریور 91 9:17
بچه های این نسل ماشالله
نه به بچگی های ما
فداش بشم من
من رمزو نمی دونم دارم یا نه ؟؟؟


فرستادم برات
مریم مامان عسل
15 شهریور 91 18:10
سلام زهره جون
کجایی؟
کم پیدایی؟
همیشه چراغت توی نی نی گپ روشنه ولی جواب نمیدی
بیا پیشمون.آپیم.



عزیز دلم نمیشه با کوروش بیام بنویسم. ولی همه رو میخونم.اومدم عزیزم

نایسل
16 شهریور 91 14:37
مرسی گلم خیلی خیلی ممنون
منم توش آپ کردم


مامان کوروش
16 شهریور 91 20:52
زهره جون کجایی خبری ازت نیست
همه چی خوبه ؟


خوبه! فقط من دچار نت زدگی شدم و البته کوروش جونی نمیذاره بیام
zizigo0ol0
17 شهریور 91 1:04
akhiiiiiiiiiiiiiiii asisam
che ninie nazi darin
nazaretono to ye web didam alanam webetono khondam benazaram khili shakhsiate khobi darin


قربون تو زی زی جون. خوب میبینی شما
ستاره زمینی
19 شهریور 91 16:26
جالبه
ستاره زمینی
19 شهریور 91 16:27