کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

دو رباعی

1391/5/28 14:24
نویسنده : مامانی
454 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز پر از امید و رویا بودیم

هر روز به فکر صبح فردا بودیم

امروز نه خواهر و برادر, نه پدر...

انگار که از همیشه تنها بودیم...

 

 

ای زلزله آرام! عزیزم خواب است.

امروز گرفته روزه و بی تاب است.

 تا وقت اذان مغرب  آرام بگیر

آن لحظه اقل کن گلم سیراب است...

 

زهره ارزه گر

26.5.91

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم مامان نخودچی
28 مرداد 91 9:15
حتما خصوصیت بخون...


خوندم عزیزم... ما فرستادیم به وسیله یه آدم مطمئن. ممنونم از توجهت
یک عدد خانومی
29 مرداد 91 0:21
انشاالله خدا همشونو رحمت کنه و به بازماندگانشون صبر بده و به بقیه ما هم رحم کنه و از این بلایا مقدرمون نکنه!!!!!



خدا صبر بده بهشون واقعا!!! هر چی فکر میکنم عمق فاجعه خیلی زیاد بوده
یک عدد خانومی
29 مرداد 91 0:22
زهره جون عیدتم مبارک. التماس دعا
راستی عکس ژله ای رو که میخواستم با مارشمالو درست کنم گذاشتم. بیا ببین


عید توام مبارک عزیزم. ممنونم اومدم دیدم خیلی با سلیقه ای
یک عدد خانومی
29 مرداد 91 3:56
آورین به تو باهوووووووووووووووووش
آره یه کاسه گذاشتم وسطش و همونطور که گفتی صبر کردم کمی ببنده بعد قبل اینکه برش دارم زعفرونی رو آماده کردم و سریع کاسه رو برداشتم و فوری ریختم توش البته با احتیاط که دایره اش کج و خراب نشه. ولی لامصب تا کاسه رو برمیداری شروع میکنه به وارفتن ولی ناامید نشو زعفرونی ها رو بریز روش فوقش یه کم سفید میمونه زیرش ولی اصلا دیده نمیشه. البته بذار خوب ببنده ها یعنی من حدود یک ساعت دو ساعت گذاشتم بست بعد کاسه رو برداشتم درضمن اون زعفرونی رو هم نزدیکایی که میخواستم کاسه رو بردارم درست کردم چون میدونی که اگه بمونه گوله گوله میشه.
دیگه اینکه یه مدل دیگه هم قبلا درست کردم اینطوری که یه سینی مربع به صورتی کجکی گذاشتم وسط همین ظرف مستطیلم و یه ورش سفید ریختم یه ورش زعفرونی و در نهایت دو تا ذوزنقه کج به دست اومد ولی این مدل دایره به نظرم خوشگلتر شد.


حالا من میخوام همین شکلی با ژله درست کنم دو رنگ فک کنم آسون تر باشه. در زمینه هوش هم جاکریم
یک عدد خانومی
29 مرداد 91 3:59
اون چهارتا ترمه رو هم از قالب استفاده کردم:
قالب شکل ترمه رو آروم گذاشتم رو فرنی و در حدی فشارش دادم که توش فرو نره ولی زیرش هم خالی نمونه که پسته بیرون بزنه بعد پودر پسته رو کامل ریخت توش و کمی با دست فشار دادم و یواش قالب رو برداشتم
فقط حواست باشه مرزهای بغل ترمه کامل پر از پسته بشه تا شکلش حفظ شه!


اوووه ابنش سخته حوصله ندارم.