کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

عکس های از روی عکسهای آتلیه

1391/5/24 18:32
نویسنده : مامانی
736 بازدید
اشتراک گذاری

زنگ زدم آتلیه و همه حرفامو در کمال ادب زدم. فهمید اشتباه کرده یه عذر خواهی کوچیک نکرد. برای سی دی ازش پرسیدم میگه هر عکس دو تومن ازتون میگیرم تا فایل عکس و بدم بهتون. بهش گفتم راضی نیستم ازتون. شما اون روز یه چیز دیگه گفتین. کلش شاید بشه 20 تومن ولی من پول زور به کسی نمیدم. بدم میاد از این آدما. 

میدونم عکسا کیفیت کافی رو ندارن ولی خوب از هیچی بهتره دیگه.

نظرتون و راجع به عکسا بگین لطفا :)

 

این عکس بزرگ روی دیواره. هر وقت بهش نگاه میکنم دلم ضغف میره.

پ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ملی مامان میکاییل
24 مرداد 91 23:33
خوب از روشون اسکن کن دخترم
خصوصی داری


اسکنر نداریم آبجی
خاله انسی
25 مرداد 91 3:21
خاله قربون خوشگلیات بره آقااااااااااا
چه قدر عکسات قشنگن. ماشالا به این مرامو تیپ و قیافه


فدات خاله جونم! باز میبینم که برام لباس خریدی؟! آق جونننننننننننن. من دوست دارم خاله زیاااااادددد
mamane Ali
25 مرداد 91 4:40
عکساش خیلی قشنگ شده .. مثل آقاهاس قربونش برم
بعضی از این آتلیه ها خیلی چیزن ! علی که دو ماهش بود رفتم آتلیه 3 تا عکس گرفتم ! هنوز عکساش آماده نشده .. قکر کن الان 7 ماهشه ! بهم میگه تو سلیقه ات سخته بشین پیشم بهم بگو من چی کار کنم !!! فقط بهش گفته بودم که نمیخوام فوتوشاب کار کنی و میخوام ساده باشه ! میگه سلیقه ات سخته یه بار دیگه اش رفته بودم یه آتلیه ای که ازش وقت بگیرم ،به خانومه سلام میکنم جواب نمیده دوباره بلندتر سلام کردم زیرلبی جواب داد ! بهش گفتم یه وقت میخوام برای پسرم بیام عکس بگیرم! جواب نداد ! گفتم ببخشید ! زیر لبی یه چیز گفت و در تمام این مدت حتی سرشو بلند نکرد نگام کنه .. منم دیگه بی هیچ حرفی اومدم بیرون.. تو ماشین هی حرص میخوردم چرا بهش نگفتم خانوم تو چقدر بی ادبییییییییییی! واقعا آتلیه داشتن باعث میشه اینا قکر کنن خیلی حالیشونه ؟!
من عکسی که تاپ لاین مشکی پوشیده رو خیلی پسندیدم


آخ آخ آمنه دلم میخواست ج...ش میدادم. دختره احمق وقتی ام داشت از کوروش عکس میگرفت همین ادا اطوارا رو در میاورد. مثلا کوروش داشت تکون میخورد و بازی میکرد یکسره نچ نچ میکرد بی شعور. نمیدونم چرا یک چیزی پرت نکردم تو سرش و نیومدم بیرون. در لحظه نمی تونم تصمیم بگیرم. این دختر بی سلیقه اول برای عکسای کوروش کلی I LOVE U و جینگیلی پینگیل گذاشته بود. دیگه داشت دود از سرم بلند میشد. نشوندمش همه رو درست کرد. خدا خدا ما مردمم به هم رحم نداریم
نرگسی
25 مرداد 91 5:31
عکساش خیلی خوشگل شده .. اون عکسی که دهنش بازه رو خیلی دوست دارم ..


من خودم همش دوس دارم ولی اون عکسی که گذاشتم پست ثابت و از همه بیشتر دوس دارم.
مریم مامان عسل
26 مرداد 91 3:47
همه عکساش خوشجل شده زهره جون قلبئنش بشه خاله مریمش!
داماد خودمه! هزار ماشالله گوله نمکه این بچه.
پس با این تفاصیر من آبرنگ نمیرم. برم یه اتلیه با عکاسای با اخلاق پیدا کنم.
چون اگه اینجا برم با این جیغ جیغو بودن عروس تو موقع تعویض لباس حتما عکاسه داغ میکنه!!!!
هههههههه


من که آب رنگ نرفته بودم. گلرخ سر چاراه دانشجو... اوه ه ه عروسمو بیار خودم بزرگ میکنم. دوس ذاره جیغ ویغ کنه اصن
Windysmith
26 مرداد 91 10:38
عكساي كوروش جان خيلي قشنگه. راستش به نظر من اون عكسي كه قاب گرفتين قشنگتره. راستي شما اگه خواستي برين دوباره عكس بگيرين بريد جايي كه من ميگم عكساش خيلي خوبه اگه بخواين ميتونم بعضي عكساشو كه من رفتم عكس گرفتم بفرستم. اگه خواستين بگين آدرس بدم و عكسارو هم بفرستم.



ممنونم از لطفت. خوشحال میشم که ببینم عکساتو.اسم آتلیه ای که میگی چیه؟
یک عدد خانومی
29 مرداد 91 0:29
مبارکش باشه پسر! خیلی قشنگند
من از اون تاپ لاین مشکیه که کلاه داره و دهنشو باز کرده خیلی خوشم میاد


منم اون و خیلی دوس دارم. مرسی