کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

گویی خدا هم عاشق اشک های ماست این روزها ...

1391/5/24 15:40
نویسنده : مامانی
534 بازدید
اشتراک گذاری

 

بیایید برای دردهای هموطنانمان چاره باشیم

و به همدردی کلامی بسنده نکنیم. ما بی پناه ترین مردم

چهانیم. چون کودکانی که پدر مادر هم آنها را نمی خواهند.

بیایید دست یاری بر پشت هم باشیم و

برادرانه در آغوش بگیریم مصیبت زدگان این روزها را!

آن کودک دنیا ندیده ای که در چشم بر هم زدنی آینده

اش را با آواره گی هم آغوش میبیند

دارد تقاص کدامین گناه دانسته من و تو را پس میدهد؟

دلم برایشان نمیسوزد...

شاید این آزمونی بود برای هر دو ما

او با دیدن تکه های وجودش زیر آوارها...

و من با قرار گرفتن بین روزمرگی و وچدانم...

وای عجب سهم سنگینی از این آزمون بر دوش اوست...

شاید امروز من آن پژمرده مادری بودم که... 

با جان و دل کمک کنیم که ما مردمی بی کسیم...

 

پ.ن: عکس میخواستم که با فی/ل/تر بودن کلمه زلز/زله آ.ذر/با/یجان مواجه شدم و بیشتر و بیشتر بارانی شدم... برای غربت عزیزان هموطنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان عسل
24 مرداد 91 18:10