کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

گل هایی درون گل

1391/2/23 2:29
نویسنده : مامانی
582 بازدید
اشتراک گذاری

امشب رفتیم باغ بابا جون یگانه و به محض رسیدن دیدیم عمه جونای یگانه دارن گل محمدی پر می کنن تا نی نیا رو بذارن توش. به این دلیل این کارو می کنن که وقتی بزرگ شدن به عطر های مختلف حساس نشن و سرشون درد نگیره. اینم عکس جیگرا در حال گلبازی:

از راست به چپ: حمیدرضا عشق خودمم, محیا گلی, و مرد مردان کوروش خانمماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نرگسی
23 اردیبهشت 91 2:26
آخیییییییییییییی چه جالب .. بوسسسسسسسسسسسسس ..
مامان کوروش
23 اردیبهشت 91 8:07
واقعا گلن این خوشمزه ها روزت مبارک عزیز دلم
بابای امیرعلی
23 اردیبهشت 91 11:51
ای جوون همه رو درسته قورت بدی وای چه خوشمزه ان
مم و زین
23 اردیبهشت 91 17:54
عزیزم به منم رمز دادی قبلا
نایسل
23 اردیبهشت 91 18:51
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. . زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك چه رسم جالبی چه نی نی های خوشگلی ای جانم سرما نخورن
مامان آیدین
24 اردیبهشت 91 0:19
روز شما موجود زیبا .دوست داشتنی . حساس . عاقل.مدیر.مدبر.خلاق و فداکار مبارک باشد! فقط خودمون میدونیم چه جواهراتی هستیم . عزیزم روزت رو صمیمانه بهت تبریک میگم
ملی مامان میکاییل
24 اردیبهشت 91 2:18
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد ----------------- اولین سالیه که مامان شدی پس روزه مادرت حسابی مبارک عکسا هم خیلی با حالن مخصوصان پسر خودمون از همه شون قشنگ تره ماشالله جالبه که همشون هم مولفیکس دارن
نرگسی
24 اردیبهشت 91 18:12
یک عدد خانومی
24 اردیبهشت 91 20:10
ممنون منم لینکت میکنم و سرفرصت میخونمت. بابت رمز هم ممنون
المیرا
24 اردیبهشت 91 22:11
ای جانم چقدر بامزن.ماشالا
مریم مامان عسل
25 اردیبهشت 91 3:16
وای من قربون اون دوماد آینده ام بشم! چشم بابای عسل روشن که این فسقلی ها توی پارک ملت از حالا قرار میذارن! زهره جون من پایه ام. راستی توی لینکای منو ببین پستونک آبی هم مشهدیه. بهش پیشنهاد کن اگه خواست اونم بیاد.
نایسل
25 اردیبهشت 91 9:50
خوشب حالت اینقدر مهربونی اما اینا فرق میکنن با ادم عادی نمیدونم خیلی مفصله خیلی
یک عدد خانومی
25 اردیبهشت 91 20:16
چه رسم جالبی!!!!!!!!!!! من اینو نمیدونستم میشه دقیق تر توضیح بدی؟؟ یعنی بگو فلسفه این کار از کجا اومده؟ و چند دقیقه نی نی ها رو میذارن توی گل؟ روز خاصی داره؟ و کلا مگه نی نی ها به عطر حساسن؟ و هر نکته دیگه که در این مورد هست چقدر سوال پرسیدم!!! شرمنده ولی برام جالبه من وقتی عکسا رو دیدم فک کردم برا تبرک و معنویتش این کا رو کردین خیییییلی هم عکس رو هنری کردن این گلای خوشبو و زیبا
ilijoon
25 اردیبهشت 91 23:44
نرگسی
26 اردیبهشت 91 0:48
سلام دوستم .. کوروشی خوبه ؟ باباییش خوبه ؟ خودت چطوری عزیزم ؟ آره دقیقا منم کاملا باهات موافقم و همین کاررو هم کردم .. ای کاش میشد و برات میووردم و نوش جون میکردی گلم .. چند وقت تند تند آپ کردی بد عادت شدم .. عکس بذار از کوروشییییییییی .. خواهششش ..
mamane Ali
26 اردیبهشت 91 18:10
سلام عزیزم چه باحال .. تبلیغ پوشک مولفیکسه ؟!!! علی آقای ما هم مولفیکس استفاده میکنه بووس برای کوروش جونی
مریم مامان عسل
27 اردیبهشت 91 2:08
سلام سلام کوروش جون مرسی که انقدر میخوای به من درمورد جی جی مامانم و پوشکام آزادی و استقلال بدی ولی در حال حاظر من دارم به درسم ادامه میدم! تازه هرچی بابام بگه همونه.