کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

تولدت مبارک یگانه من

1391/8/8 19:21
نویسنده : مامانی
408 بازدید
اشتراک گذاری

 

سال پیش در یک روز سرد پاییزی یه فرشته کوچولو از دوستاش خداحافظی کرد و اومد تا

زندگی ما رو بهشتی کنه! یه دختر که خیلی زشت بود و خیلی ام گریه میکرد. ولی

روز به روز که گذشت خوشگل و خوشگل و خوشگلتر شد و البته خوش اخلاق و مهربون. 

 

چون این خانوم خانوما برای همه به خصوص مامان و بابا منحصر به فرد و تک بود اسمشُ یگانه گذاشتن. یه سال بعد مامان یگانه می رفت دانشگاه و چون خاله زهره هنوز دانشگاه نمی رفت

به همراه مامان ملی مواظب یگانه بودن. و خاله زهره عاشق شد. عاشق و عاشق و عاشق تر. 

 

الان این فرشته کوچولو هشت سالشه و برای خودش خانومی شده!

یکم از یگانه بگم:

یه دختر خیلی خیلی مستقل و مهربون. اصلا مامان باباش و اذیت نمی کنه و خیلی فهمیدست. رقصش

عالیه و برای خودش یه پا هنرمنده! به همه کمک میکنه و خیلی بیشتر از سنش میفهمه و...

با همه وجودم دوست دارم و برات آرزوی خوشبختی می کنم.

بفرمایید تفلدِ!! تفلدِ عشق منِ

 

    چه همه کادووووو! خوش به حالت یگانه

 

 

بیا ببوسمت عزیزم...

 

 

اینم مهمونا در حال رقصیدن نیشخند

 

  

 اینم کوروش مه اون وسط دازه قل میخوره 

 

اینم یگانه و بهاره زبان

 

یکانه این کدوم دوستتِ تا حالا ندیده بودمش!!از خود راضی

اینم که حمیدرضاااااااااست خاله قربوننن 

 

حالا کیککککککککککک جییییییییغ سوتتتت 

 

 

ایشالا تولد  سالگیت عزیزم.

 

 ببین دارم ظرفای کیکی که برات پخوندمُ می شورم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم مامان عسل
9 آبان 91 4:35
وااااااااااااای چه پست شادی بود!
کمر درد شدم از بس قر دادم.
خداشانس بده!
خاله های مردم برای تولدشون پست اختصاصی میذارن و قربون صدقه شون میرن!
تولدت هزار هزار بار مبارک یگانه جونم.


خوشــــــــم میاد پایه ای! خوب عشقمه یگانه! قلبمه یگانه! اینم مال تو و عسل خوشگلم
ملی مامان میکاییل
9 آبان 91 7:09
یگانه خانوم تولدت مبارک
ببین خاله ات چقدر واست زحمت می کشه
دو ساعته همش داره یه بشقاب رو می شوره


اینقد ذوق مرگ شد بچـــــــــــم! چه کار کنم خواهر واسواس رها نمی کنه! باید ظرفا رو خوبـــــــ شست!!
می گم همه شکلکا واست باز شد؟
یگانه
9 آبان 91 18:34
خاله جون ممنون. منم خیلی دوست دارم . خیلی پست با نمکی بود.


قربونت برم عزیزِ خاله! خوشحالم دوسِش داشتی!
نرگسی
10 آبان 91 5:31
تفلد یگانه گلی مبارک باشه .. چه خاله مهربونی داری یگانه خوش به حالت


Windysmith
11 آبان 91 8:57
تولد يگانه جون مبارك. چه خاله ي مهربوني داره.
مطلب گذاشتم رمزشو خصوصي برات گذاشتم.
نظر يادت نره


ممنونم گل دختر! چقـــــــــدم قدر میدونــــــــه!!
اومدم دخترِ ناز
Windysmith
12 آبان 91 15:27
عزيزم اسمي نيست به اين نام. اشتباه كردي. من آدرس خودم رو برات خصوصي ميذارم.
Windysmith
12 آبان 91 15:29
ببخشيد يادم رفتش كامنتم رو خصوصي كنم. لطفا تاييدش نكنين