کوروش کوروش ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

با تو بودن خوب است...

یک روز خوب ۴ تیر ۹۸ کنار حمیدرضا و کوروش

سلام سلام

1390/11/22 2:10
نویسنده : مامانی
815 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من و کوروشی و بابایی رفتیم فریمان خونه ی پسر دایی من

اونا یه پسر بلا دارن که 20 روز از کوروش بزرگتره.

              طفلی دیروز واکسن دو ماهگی زده بود و مامان جونش می گفت تا صبح بی قرار بوده.

خلاصه خیلی خوب بود.

اینم چند تا عکس از امروز:

از سمت راست: شهریار بلای 2 ماهه, بابای شهریار جون ( علی آقا ), عشق من کوروش جون 43 روزه, بابای کوروشی

 

اینم مامانای گوگولیاا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم
22 بهمن 90 11:48
چرا نیومدی عکس هام رو ببینی؟؟؟ اول از همه رمز رو واسه تو گذاشتم زهره..یعنی خیلی بی معرفتی،منم باهات قهرم..
نرگسی
23 بهمن 90 2:20
اصلا فکر نمیکردم که چادری باشی یعنی بهت نمیخورد..ولی بهت میاد دوستم..منم چادر خیلی دوست دارم ولی چون تابستون به خاطر گرما وزمستونم به خاطر لباس زیاد پوشیدن و با چادر سختم میاد .. چند باری هم امتحان کردم و .. انشاالله همیشه به گردش و شادی ..
نرگسی
23 بهمن 90 4:16
آره عزیزم رفتم دیدیم همون اول..عالی بود..
مریم مامان عسل
25 بهمن 90 2:55
دلم برات تنگ شد یهو این عکستو دیدم! بازم یاد روزای دانشگاه افتادم! کوروش جونمو ببوس.
مامان کوروش
25 بهمن 90 8:15
نازی این اقا کوروش چه بزرگ شده چرا گریه می کنه مامان زهره یه ماچ تپل از طرف من بکنش
mamane Ali
26 بهمن 90 19:29
سلام مامانی.. چرا دیگه نمیای پیشمون ؟ نینیم رو بیا ببین .. ماشالله چه مامان خوشکلی هم داره کوروش جون .. راستی یه سوال .. البته قبلش ماشالله بگم .. چی کار می کنی کوروش جون اینقدر تپلی شده؟؟؟ به منم یاد بده .. نینیم از اول کوچولو دنیا اومد الانم کوچولوه
مامان نفس طلایی
2 اسفند 90 23:01
اخی چه ناز دوتایی .....